Przerwana łączność ze względu na stary router?
#10

ReinhartX napisał: wraca do normy następnego dnia. Zgadnij, że źle próbujesz bezpośrednio do ONT, jeśli kiedykolwiek się to powtórzy = to samo, co wcześniej, nie osiągniesz niczego z pomocą techniczną Starfug. Zasadniczo poprosi o wysłanie polecenia traceroute lub pozostawienie routera w celu sprawdzenia połączenia. Otrzymanie kilku dni potrwa kilka dni i do tego czasu problem już minął i nie ma nic do zgłoszenia. Następnie 2-3 tygodnie później problem powraca ponownie, a ty powtórzysz ten sam proces ponownie i biorąc pod uwagę obejście przez ich wsparcie techniczne. Sugeruję, że następnym razem, gdy ten problem pojawi się ponownie, przetestuj bezpośrednio ONT. Jeśli nadal te same problemy powiedzą Starfugowi, to przerywane rozłączenie po prostu nie zniknie i będzie nalegać, aby nie tracić więcej czasu i poprosić technika o sprowadzenie się do sprawdzenia. Mogę niemal zagwarantować, że ich na wpół wypaleni technicy nic nie rozwiążą (powinienem wiedzieć, że miałem kilku, którzy sprawdzili i nic nie rozwiązali). Wszystko gotowe, a Starfug wciąż nie może go rozwiązać, powiedz im bezpośrednio, że chcesz rozwiązać ten problem za pomocą haka lub oszustwa, a ty absolutnie nie zapłacisz za zepsuty produkt.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)