Pytanie o karę za wcześniejsze zakończenie kontraktu
#1

Jeśli chodzi o kontrakty mobilne, rozumiem i doceniam to, że jeśli wcześnie zakończymy umowę, będziemy musieli zwrócić telcomowi kwotę telefonu komórkowego podaną użytkownikowi. Jest to dopuszczalne.   Czy ktokolwiek mógłby mi wyjaśnić, dlaczego ISP nakłada zasadę, że za zerwanie umowy nie możemy po prostu spłacić darmowej ceny routera, a może kosztów instalacji? Zamiast tego będziemy obciążani za każdy pozostały miesiąc, którego nie używamy. Jaka jest logika?   Mam umowę z dostawcą Internetu, który ma jeszcze ponad rok. Mam tak wiele problemów technicznych z firmą, że po prostu nie warto już jej sortować i po prostu mam ochotę zmienić. Dzwoniąc do tego ISP powiedziano mi, że będę musiał zapłacić więcej niż 1K, aby rozwiązać umowę.   Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, dlaczego tak się dzieje? Wiem, że podpisałem umowę (cóż, czy ta klauzula nie jest narzucona przez innych dostawców usług internetowych?), Ale czy nie jest to bardzo nieuczciwy warunek umowny dla subskrybentów?   Mam tylko nadzieję, że ktoś może rzucić trochę światła.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)