Pytanie o karę za wcześniejsze zakończenie kontraktu
#6

Wiele komercyjnych umów o świadczenie usług, których natura rzeczywiście pozwala na zwrot, proporcjonalnie, usług, które nie zostały jeszcze wyświadczone, jeżeli pełna płatność została dokonana z góry. Właśnie stąd pochodzę. Nawet mniejsze stroje to robią. Rzecz w tym, że kiedy wszyscy użytkownicy używają takiej klauzuli, aby związać użytkowników na 2 lata, czy interesy konsumentów są chronione? Muszę jeszcze spotkać się z osobą, która oferuje usługi pozaumowne lub oferować 3-miesięczny plan próbny lub coś podobnego. Utknęliśmy w prostej sytuacji przez 2 lata, a to długo w umowach serwisowych. Wszystko sprowadza się do tego, czy grają fair, i jak przygotowują umowę, czyż nie? Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że te umowy przynoszą korzyści ospom o wiele bardziej niż konsumentom.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)