ZrE0_Cha0s napisał: może to jest router. czy możesz spróbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć? Trudno wybrać tę metodę, jak powiedzmy dziś mam przerywane połączenie, ale jutro będzie dobrze. I pojawia się przypadkowo ... jakbym mógł mieć ten problem kilka dni później do miesiąca lub dłużej. Tak czy inaczej przeszukuję witryny starhub i wydaje się, że jest to powszechny problem
Przerwana łączność ze względu na stary router?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerwana łączność ze względu na stary router? - by 777sappa777 - 05 Feb 2018, 05:20 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by esjaji - 05 Feb 2018, 05:21 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by bhowmikpritam007 - 05 Feb 2018, 05:22 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by khyati070297 - 05 Feb 2018, 05:24 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by sabalatm - 05 Feb 2018, 05:25 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by aminrasheedkhan - 05 Feb 2018, 05:26 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by ruby.watts432 - 05 Feb 2018, 05:28 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by silvia.capuzzo - 05 Feb 2018, 05:29 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by barky65 - 05 Feb 2018, 05:30 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)