ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG
#1

Cześć,   Wiem, że wielu ludzi subskrybowało ViewQwest i chciałoby poznać ich opinie na temat jakości wideo w Internecie!   Przeniosłem się z szerokopasmowego internetu Starhub do ViewQwest (w / NoContract), posiadam telewizor LG (47LM6410) i zresetowałem do ustawień fabrycznych w telewizorze próbując uzyskać dostęp do aplikacji NetFlix / Hulu, ale miałem pecha, że domyślnie blokuje się kraj / region, inne kraje nie zaludniają. Dlatego znów znalazłem singapur.   Nie jestem pewien, czy to może być problem, czy z internetem Highspeed, zauważyłem, że brak jest jakości obrazu, niezależnie od tego, ile razy bawiłem się ustawieniami obrazu, a nawet wybierając standardowego użytkownika (ustawienie domyślne) nadal widzę wysoki kontrast / brak ostrości.   Nie wiem, jak rozwiązać ten problem, Czy ktoś może rzucić mi jakieś pomysły? czy masz do czynienia z tym samym problemem?
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)