potrzebujesz pomocy dotyczącej MioTV
#1

cześć wszystkim,   Niedawno po prostu zarejestruj się w pakiecie singtella na SITEX 16   i usłyszałem od moich fanów, że mioTV rzeczywiście musi podłączyć się do internetu, a obecnie z mojego punktu internetowego do telewizora jest dość daleko.   Mam linię telefoniczną, ale jest za moją sofą.   singtel peeps przychodzi do mojego domu, aby naprawić w dniu 12 ..   poprosiłem o pomoc, ale sugerują mi przekształcenie mojej linii telefonicznej w punkt danych.   moim ostatnim wyjściem jest to, że zrobię trunking do telewizora (który moja żona mnie zabije, ponieważ ta sprawa jest brzydka)   ale mając nadzieję, że istnieją inne sposoby rozwiązania tego problemu?   z góry dziękuję
Reply


Messages In This Thread
potrzebujesz pomocy dotyczącej MioTV - by shreeshesh - 03 Jun 2018, 08:56 AM
RE: potrzebujesz pomocy dotyczącej MioTV - by jimmyboi1981 - 03 Jun 2018, 08:57 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)