Czy to właśnie powinienem dostać
#10

sqapg6 napisał: Zadzwoniłem do nich. Zaleca się korzystanie z utilities.starhub.com i wypróbowanie opcji miernika przepustowości .. jednak nie mogę nawet pobrać pliku testowego .. po 5 minutach nadal nic się nie dzieje. CS stafg powiedział, że zresetuje mój internet, a następnie zapytał mnie o monitor. Jeśli nadal to samo, jutro oddzwoń i podniosą mój problem ze swoim inżynierem ... tak mija kolejny dzień ... Po prostu myślę głośno ... te wszystkie, kiedy jestem oszukany. Nawet na stronie głównej planu dostępu szerokopasmowego .. starhub mówi, że jest typowa prędkość 20 Mb / s, którą możemy zapewnić, a otrzymuję 9 Mb / s! I płacę 59 jako subskrypcję, a obecny sam plan wynosi 29.90 ... czuję się oszukany ..... Idź tutaj: Starhub - Online Jeśli chcesz, poproś o ponowne zawarcie umowy; Zapisałem 7 USD, przełączając z MOL 25 Mbps na Fibre 100 Mbps
Reply


Messages In This Thread
Czy to właśnie powinienem dostać - by mandie.nitschke - 14 Apr 2019, 03:19 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by sanjay.suryavansi - 14 Apr 2019, 03:22 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by sally.meyers - 14 Apr 2019, 03:24 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by chillimaster007 - 14 Apr 2019, 03:27 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by hammock720 - 14 Apr 2019, 03:30 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by nagsiscool - 14 Apr 2019, 03:33 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by iheartglee - 14 Apr 2019, 03:36 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by suttles2003 - 14 Apr 2019, 03:39 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by siminko - 14 Apr 2019, 03:42 AM
RE: Czy to właśnie powinienem dostać - by antti.komu - 14 Apr 2019, 03:45 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)