Potrzebujesz pomocy w sprawie Starhub 500Mbps Fibre
#1

Mój kontrakt na kabel Starhub 100 Mb / s niedawno wygasł, a ponownie podpisałem umowę na Starhub 500 Mb / s Fibre. To był początek moich problemów.   Wcześniej na 100 Mb / s (kabel) byłem w stanie osiągnąć 90 + Mbps na speedtest.net. (Połączenie przewodowe).   Teraz na 500 Mb / s (światłowód) mogę uzyskać tylko 75 + Mb / s na speedtest.net (połączenie przewodowe).       Kiedy pierwszy technik przyszedł z laptopem, osiągnął także 70 + Mbps. Ale powiedział, że na MacBooku można osiągnąć 480 + Mbps. (Przewodowy)   Drugi technik przyszedł z MacBookiem, co prawda, był w stanie osiągnąć 480 + Mbps. (Drut)   Starhub nadal się tym zajmuje po ponad tygodniu.   Jeśli ktoś pyta: a) Karta sieciowa komputera jest ustawiona na 1 GB pełnego dupleksu. b) Bezpośrednie połączenie z ONT daje te same wyniki. c) mój MacBook ma rok 2010, a laptop ma rok 2013 d) bezprzewodowy, MacBook ma około 350 + Mbps, laptop 150 + Mbps. Dziwne, że bezprzewodowy jest szybszy niż przewodowy. e) Wszystkie kable są kat. 6e   Jakieś sugestie?
Reply


Messages In This Thread
Potrzebujesz pomocy w sprawie Starhub 500Mbps Fibre - by umeshkmonu - 15 Aug 2019, 11:35 AM
RE: Potrzebujesz pomocy w sprawie Starhub 500Mbps Fibre - by nanca1500 - 15 Aug 2019, 11:38 AM
RE: Potrzebujesz pomocy w sprawie Starhub 500Mbps Fibre - by ddmack.mcclam281 - 15 Aug 2019, 11:41 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)