Linia wsparcia technicznego MyRepublic jest absolutnie okropna
#1

Za każdym razem, kiedy do nich zadzwonię, czekanie zajmuje 15–20 minut.   A najlepsze jest to, że istnieje duża szansa (z doświadczenia), że zostaniesz nagle odłączony. Wygląda to tak:   - non-stop strumień reklam MyRepublic przez 15-20 minut - 30 sekund dzwonienia - 30% szans na połączenie z technologią lub 70% szans na natychmiastowe rozłączenie   Muszę powiedzieć, że jest to jedna z najgorszych pomocy, jaką otrzymałem od dowolnego dostawcy Internetu, i miałem kilka między pobytami w Singapurze i Australii.   Jeśli ich infrastruktura nie jest w stanie tego obsłużyć, powinni aktualizować zamiast przeciążać już obciążony system. Wraz z przyszłym napływem nowych abonentów 1 Gb / s będzie tylko gorzej.   Muszę ostrzec potencjalnych subskrybentów, aby zastanowili się, zanim się z nimi zarejestrują. Jestem pewien, że nie jestem jedyną osobą, która jest tym bardzo odznaczona.   Z drugiej strony, kiedy raz to przeszedłem, technik był bardzo przepraszający i pomocny.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)