Linia wsparcia technicznego MyRepublic jest absolutnie okropna
#10

Mam też podobny problem. Mój internet był wyłączony od wczorajszej nocy, zadzwonił do ich obsługi klienta (która jest wymieniona jako 24/7). Po dobrych 20 minutach postanowiłem się poddać. Spróbuj ponownie dziś rano i to samo. Muszą podnieść piłkę w dziale obsługi klienta, na przykład wdrożyć usługę kolejki, która faktycznie informuje cię, gdzie jest twoja kolejka, zamiast tych odrętwiających mózgów reklam, które wciąż emitują. W przeciwnym razie umieść wiadomość po pozostawieniu wiadomości po kilku minutach oczekiwania. Przynajmniej możecie wyczyścić bieżącą kolejkę i po tym zadzwonić. Cieszę się, że wcześniej zakończyłem VoIP i przełączyłem się z powrotem na dobry ole singtel. Przynajmniej moi starzy ludzie w domu mogą nadal dzwonić za pomocą telefonu.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)