Zła obsługa od Singtel :(
#1

9 sierpnia 2012 r. Mój teść poszedł do Singtel Hello Shop, aby podpisać plan Fibre dla swojego domu. Do dziś, 18 września 2012 r., Nadal nie ma Internetu w domu ..   Zasadniczo Singtel nie trzyma się czasu instalacji, a po zmianie nikt nie zawracał sobie głowy informowaniem nas.   Zaplanowano zainstalowanie światłowodu w dniach 11–11 września. Po godzinie 13 nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do mojego teścia i rozmawiałem z 3 operatorami: Baramem, Mirą i Hitti o 3 różnych porach dnia, aby dowiedzieć się, dlaczego nikt nie zszedł. Wszyscy 3 operatorzy powiedzieli, że eskalują sprawę i wrócą do mnie, czego nikt nie zrobił ...   4 września moja żona zadzwoniła do Singtel i rozmawiała z Frankiem z działu Fiber i Keith z działu wsparcia, aby dowiedzieć się, kiedy będzie można zainstalować. Keith powiedział, że umieści go 18 września, godz. 14.44. O 20.00 zadzwoniłem do Singtel, aby potwierdzić datę, gdy potrzebowałem złożyć wniosek i porozmawiałem z Marklinem, który przekazał połączenie Tabullah. Tambullah powiedział, że zadzwoni jutro (5 września), ale nikt nie zadzwonił. Do tej pory nie mogliśmy potwierdzić daty instalacji i dlaczego poprzedni czas nikt nie zawiódł.   6 września 2012 r. Zadzwoniliśmy do Singtel. Combly odpowiedziała i powiedziała, że instalacja powinna zostać wykonana wczoraj 5 września, ale nic nie zostało zrobione. Następnie zadzwoniliśmy do Singtel i Jerry z General Enquiries odebrano i powiedzieliśmy, że nie może nic zrobić, ponieważ zajmuje się tym Ang Mo Kio Hub Singtel Hello Shop, a Hello Hello do nas wróci. Nie podano powodu, dla którego data została zmieniona.   12 września Singtel zadzwonił i powiedział mi, że zainstaluje Fibre 18 września, godz.   18 września nikt nie przyszedł od 14:00, zadzwoniłem do Singtela o 17:00, a Arul powiedział mi, że nigdy nie było daty instalacji 18 września, a datę ustalono na 21 września 2012 roku. Nikt nie zadzwonił do mnie i powiedział mi, że ...   Singtel powinien być bardziej proaktywny w relacjach z klientami i nie przeszkadzać naszemu harmonogramowi z powodu błędu systemowego Singtel w planowaniu spotkań. Jestem naprawdę rozczarowany Singtel.   Dlaczego jako płatni klienci zawsze tracimy ...
Reply


Messages In This Thread
Zła obsługa od Singtel :( - by ravazmu - 02 Sep 2019, 04:02 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by tbnw01 - 02 Sep 2019, 04:05 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by peacemakerkimi - 02 Sep 2019, 04:08 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by benitacandradewi - 02 Sep 2019, 04:11 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by brianbelfor - 02 Sep 2019, 04:14 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by bballermj - 02 Sep 2019, 04:17 AM
RE: Zła obsługa od Singtel :( - by sdean75 - 02 Sep 2019, 04:20 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)