MyRepublic - dobre i złe. Głównie źle po 1 Gbps.
#1

Mój Internet nagle się zepsuł. Nie było przerwy w dostawie prądu, wszystko szło dobrze i strumieniowałem muzykę z Pandory, kiedy mój Internet właśnie umarł.   Szperałem w numerach kontaktowych i dzwoniłem do nich, zmienili swoją starą infolinię dla graczy. Jestem jednym z ich wcześniejszych klientów Gamer, który wspierał ich, gdy byli naprawdę świeżo po pożarze. Wierzyłem w nie wtedy, a MR był wtedy naprawdę niesamowity, zwłaszcza odkąd po raz pierwszy doświadczyłem błonnika.   Muszę powiedzieć, że szczególnie podoba mi się to, że mogę przesyłać strumieniowo YouTube bez czekania na transmisję (ale z drugiej strony, kto teraz czeka na odtwarzanie DASH?). Byłem również bardzo zadowolony z Teleport VPN. Chociaż pojawiały się czkawki (problemy techniczne i związane z wdrażaniem) podczas ich uruchamiania, było to naprawdę przyjemne doświadczenie, które czułem jako tester „beta” (nie to, że będzie ładowany). Nadal nie obsługują tylu stron internetowych, co ich konkurent, a na liście wciąż brakuje jednej ważnej witryny TVB.   Byłem zadowolony z Speedtestów, ogólnej prędkości surfowania, prędkości pobierania itp. Kiedy napotkałem problemy, a nawet kiedy losowo napisałem tweeta o MyRepublic (nie wspomnienie @MyRepublic!), Odpowiedziały mi i poczułem, że to świetny osobisty akcent z ich obsługa klienta.       W każdym razie dość dobrych rzeczy z przeszłości. Zadzwoniłem na ich numery interwencyjne (prawdziwe logi połączeń, nie składa się):   9 minut (18.40) MR + 10 minut (18.50) MR Gamer + 21 minut (19.00) MR Gamer + 25 minut (9.56 pm) MR Gamer   Zrezygnowałem i opublikowałem na Facebooku i dałem im e-mail. Osoba, która odpowiedziała (nie dostałem jego imienia) po tym, jak zobaczył moją wiadomość na Facebooku.   Rozumiem, że mają dużą liczbę połączeń od czasu promocji 1 Gb / s. Powinni jednak pozostawić wolną linię dedykowaną dla graczy, aby klienci mogli do nich zadzwonić. Lub system automatyczny powinien ustawić połączenia z odpowiednim priorytetem.     Ich wsparcie backendowe jest oczywiście bardzo słabe. Wyłączyli publikowanie na ścianie na swojej stronie na Facebooku, być może z powodu dużej liczby skarg i wszystkich innych. Jak każdy klient może poczekać 65 minut, aby zadzwonić na infolinię (mam dzienniki połączeń)? To okropne, prawda?   Słyszałem te same głupie automatyczne wiadomości, odtwarzane raz za razem, dopóki ich nie zapamiętam! Po 5 powtórzeniach system wyświetli monit „naciśnij 8, aby opuścić pocztę głosową”, a jeśli to zrobisz, natychmiast wyjdź z kolejki połączeń i wejdź, aby spróbować opuścić pocztę głosową, aby stwierdzić, że jest pełna i właśnie zmarnowałeś Twój czas.   Kiedy Virgil w końcu odpowiedział, po kilku problemach postanowił w końcu wysłać technika, którego harmonogram jest tak napięty (z powodu instalacji i cokolwiek innego - ale czy to nasz problem?), Że najwcześniej jest dzień później!   Oznacza to 1,5 dnia bez Internetu! (Muszę to opublikować za pośrednictwem mojego smartfona na danych). Szczerze mówiąc, miałem do czynienia z przestojami, kiedy pracowałem w StarHub i prawie wcale nie tej wielkości. Prędkości internetowe stale spadają, mimo e-maila z pomocą techniczną MR. Mam zrzuty ekranu z moich Speedtestów i na pewno widać, że prędkości, których pragnąłem i kochałem, znacznie się pogorszyły.     Szczerze mówiąc, odkąd postanowili zwiększyć skalę, gdy nie byli gotowi, od tego czasu mam problemy po problemach. To, co mnie kiedyś robiło wrażenie, najbardziej mnie irytuje.   Jeśli ktoś musi wiedzieć, wykonałem już cykl zasilania dla wszystkich urządzeń; Używam ASUS N56U na oryginalnym oprogramowaniu. Jak powiedziałem, nic nie było nie tak, dopóki nagle się nie poddało.       W każdym razie mój wniosek:   MyRepublic naprawdę nie jest gotowy na wzrost liczby klientów.   Nie proszę, żebyś się z nimi nie zapisał, ani nie oczekuję osobistej odpowiedzi od wiceprezydenta. Mówię, że możesz dać im szansę, jeśli chcesz ugryźć najtańszy w kraju 1 Gbps. Po prostu dzielę się swoimi dobrymi i złymi doświadczeniami.   Ale jedno jest pewne: Nigdy nie mogę z całego serca polecić MR, kiedy zostanie o to poproszony.   Sam nawet nie jestem pewien, czy chcę już zarejestrować się w MR po wygaśnięciu mojej umowy.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)