andytang napisał: Niezależnie od tego, czy jest to singtel, M1 czy StarHub, jeśli przy rejestracji podadzą nowemu klientowi dwuzakresowy router, powinni dać swojemu lojalnemu klientowi, który ponownie zawrze umowę przynajmniej tak samo, jeśli nie więcej. Nawet jeśli nie używam, zawsze mogę to sprzedać. Nie powinni mnie krótko zmieniać tylko dlatego, że mam istniejący router. Zadzwonię do nich i upewnię się, że dostanę router. W przeciwnym razie po prostu podpiszę nową umowę i zakończę istniejącą linię lub przejdę do innego operatora. Tylko głośno myślę. Dlaczego nie spróbować innego ISP?
Singtel Ponowna umowa
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Singtel Ponowna umowa - by esjaji - 19 Oct 2019, 08:58 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by piranhaxe - 19 Oct 2019, 09:01 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by sparkle.kimbrough - 19 Oct 2019, 09:04 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by bluechip20071 - 19 Oct 2019, 09:07 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by mercury0x000d - 19 Oct 2019, 09:10 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by tbnw01 - 19 Oct 2019, 09:13 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by garb0605 - 19 Oct 2019, 09:16 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by arisparsh - 19 Oct 2019, 09:19 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by clintonch - 19 Oct 2019, 09:22 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by firepixiespirit - 19 Oct 2019, 09:26 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by njerudeee - 19 Oct 2019, 09:29 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by denisse.elmudesi - 19 Oct 2019, 09:32 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by afshinator - 19 Oct 2019, 09:35 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by smblackey - 19 Oct 2019, 09:38 AM
RE: Singtel Ponowna umowa - by adytzabutterfly - 19 Oct 2019, 09:41 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)