Ponieważ wszystkie diody LED świecą na zielono, należy pamiętać, że należy podłączyć router innej firmy do sieci ONT LAN 1. następnie uruchom kreatora szybkiej instalacji, użytkownicy Singtel muszą wybrać profil, aby korzystać z routera (Żółty BOX). Zaznacz „Specjalne wymagania od dostawcy usług internetowych” i wybierz „Singtel-Others”. Źródło: https://www.asus.com/sg/support/FAQ/1034975/ Palaxius napisał: Używam ONT i routera asus innej firmy. Wszystkie światła są ZIELONE, nawet WAN jest ZIELONY.
POMOC: Brak połączenia z Internetem
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
POMOC: Brak połączenia z Internetem - by jmfcollier - 18 Nov 2019, 06:05 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by galle43 - 18 Nov 2019, 06:08 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by wredeemma - 18 Nov 2019, 06:10 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by emrebahcivan87 - 18 Nov 2019, 06:13 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by beliver12 - 18 Nov 2019, 06:16 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by mikegrudowski - 18 Nov 2019, 06:19 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by bigbadwolf94 - 18 Nov 2019, 06:22 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by hninhninoo321 - 18 Nov 2019, 06:25 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by anumolrafaanumol - 18 Nov 2019, 06:28 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by panyadede - 18 Nov 2019, 06:31 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by neelimaat - 18 Nov 2019, 06:34 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by shreeshesh - 18 Nov 2019, 06:37 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by carrie.lutz - 18 Nov 2019, 06:40 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by nmygsm - 18 Nov 2019, 06:43 PM
RE: POMOC: Brak połączenia z Internetem - by hammock720 - 18 Nov 2019, 06:46 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)