Cześć wszystkim, Właśnie zdałem sobie sprawę, że mój domowy plan światłowodów to 200 Mb / s zamiast 100 Mb / s, ponieważ nie ma go pod moim nazwiskiem, więc tak naprawdę nie sprawdziłem. Do dziś speedtest pokazuje, że przesyłam i pobieram około 90 Mb / s, dlatego założyłem, że plan 100 Mb / s działał zgodnie z przeznaczeniem. Mój komputer jest podłączony do modemu Aztech za pomocą kabla cat6. Czy na moim komputerze brakuje określonego sprzętu, który popycha połączenie do prędkości przekraczającej 100 Mb / s?
Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by hardsystem29650 - 04 Jul 2020, 04:26 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by x.xtaz.x - 04 Jul 2020, 04:29 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by bekalaba - 04 Jul 2020, 04:32 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by nhiggs1979 - 04 Jul 2020, 04:35 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by kat.a.williams - 04 Jul 2020, 04:38 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by enyomk109 - 04 Jul 2020, 04:41 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by shaibazsa - 04 Jul 2020, 04:44 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by sduckham - 04 Jul 2020, 04:47 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by ghita.bernichi - 04 Jul 2020, 04:50 PM
RE: Jak sprawdzić, czy komputer powoduje wąskie gardło w moim połączeniu? - by mburdett3 - 04 Jul 2020, 04:53 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)