Irytujący problem z ViewQwest TV
#1

Oto, co się dzieje, gdy próbuję obejrzeć coś w aplikacji YouTube - Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Jak widać, aplikacja buforuje około 5 minut zawartości (oznaczonej szarym paskiem) i zatrzymuje buforowanie - kiedy oglądam do końca buforowanej zawartości, buforowanie zatrzymuje się na czas nieokreślony (widać koło ładujące na środku ekranu). Muszę ponownie załadować film i obejrzeć od miejsca, w którym skończyłem. Zwróć uwagę na następujące - 1) Ten problem nie występuje, gdy korzystam z mojego telefonu komórkowego, Nexusa i iPada, aby uzyskać dostęp do aplikacji mobilnej Youtube ani na żadnym komputerze w moim domu. 2) Próbowałem zarówno przewodowo, jak i przewodowo, problem nadal występuje. 3) Problem nie występuje, gdy otwieram youtube w oknie przeglądarki na polu ViewQwest 4) Aplikacja Youtube została zaktualizowana do najnowszej wersji 5) Oprogramowanie wewnętrzne ViewQwest zostało zaktualizowane do najnowszej wersji 6) Występuje problem z każdym filmem na YouTube, który jest wystarczająco długi (tj. Ponad 5 minut). Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
Reply


Messages In This Thread
Irytujący problem z ViewQwest TV - by mmoncayo1 - 13 Jul 2020, 08:50 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by shlomitan - 13 Jul 2020, 08:54 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by troypendleton - 13 Jul 2020, 08:57 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by prac.anad.pozycja - 13 Jul 2020, 09:00 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by claresta.diana - 13 Jul 2020, 09:02 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by erland.lundby - 13 Jul 2020, 09:05 PM
RE: Irytujący problem z ViewQwest TV - by esjaji - 13 Jul 2020, 09:08 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)