Cześć wszystkim Niedawno przeniosłem się w nowe miejsce i przeniosłem mój szerokopasmowy Internet Starhub. Ale to nie działa. To duże mieszkanie, podzielone na dwie części pod tym samym adresem, mieszkam w jednej jego części. Ma tylko jeden port współosiowy, który po podłączeniu do telewizora widzę wolne kanały, choć w 80% czyste. Kiedy podłączam Cisco DPC 3925 do tego portu, tylko lampka DS miga, a lampki USA i online są wyłączone. Zadzwoniłem do obsługi starhub, mówią, że wszystko jest w porządku od ich końca i nie mogą wykryć modemu u swojego boku. Myślę o możliwych przyczynach w poniższych 2 kierunkach 1. Port jest tylko portem telewizyjnym, a kablowy port internetowy może znajdować się w drugiej części domu. Powinienem złapać właściciela, żeby go naprawić, żeby zainstalować port w tej części. 2. Port nie ma znaczenia, w porcie jest problem i powinienem zadzwonić do specjalisty ds. Technologii Star Hub, aby naprawić problem. Proszę, pomóżcie mi wyzerować problem. Dzięki Jarhead
Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub - by hrdduke - 17 Jul 2020, 07:30 AM
RE: Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub - by jmcadam14 - 17 Jul 2020, 07:33 AM
RE: Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub - by wolverine3xl - 17 Jul 2020, 07:36 AM
RE: Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub - by shubhangidreams - 17 Jul 2020, 07:39 AM
RE: Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub - by umeshkmonu - 17 Jul 2020, 07:42 AM
RE: Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub - by jennifercookqrvxt - 17 Jul 2020, 07:45 AM
RE: Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub - by mmonnen - 17 Jul 2020, 07:48 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)