Mylić ... gdzie jest problem: Port lub sieć Starhub
#1

Cześć wszystkim Niedawno przeniosłem się w nowe miejsce i przeniosłem mój szerokopasmowy Internet Starhub. Ale to nie działa. To duże mieszkanie, podzielone na dwie części pod tym samym adresem, mieszkam w jednej jego części. Ma tylko jeden port współosiowy, który po podłączeniu do telewizora widzę wolne kanały, choć w 80% czyste. Kiedy podłączam Cisco DPC 3925 do tego portu, tylko lampka DS miga, a lampki USA i online są wyłączone. Zadzwoniłem do obsługi starhub, mówią, że wszystko jest w porządku od ich końca i nie mogą wykryć modemu u swojego boku. Myślę o możliwych przyczynach w poniższych 2 kierunkach 1. Port jest tylko portem telewizyjnym, a kablowy port internetowy może znajdować się w drugiej części domu. Powinienem złapać właściciela, żeby go naprawić, żeby zainstalować port w tej części. 2. Port nie ma znaczenia, w porcie jest problem i powinienem zadzwonić do specjalisty ds. Technologii Star Hub, aby naprawić problem. Proszę, pomóżcie mi wyzerować problem. Dzięki Jarhead
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)