Dlaczego nie mogę łatwo zmienić MR na M1?
#6

neucomer napisał: Jestem obecnie na MR. Umowa kończy się za 2 tygodnie i zamierzam zakończyć usługę i przejść na plan M1 29 100 Mb / s. Licznik M1 sprawdził mój adres i skomentował, że mój port 2 jest zablokowany, itd. I muszę zapłacić 200 $ + dolar za coś do naprawienia. Powiedziałem mu nie, nie, który port 2 jest zablokowany? Teraz używam MR. Z cos NIE korzystam jednocześnie z 2 usług. W dniu instalacji odłączę MR ONT od punktu światłowodowego, a następnie personel M1 będzie mógł kontynuować instalację. Mówi, że port może nie zostać zwolniony natychmiast. Zapytałem go o szczegóły, a on mówi, że nie jest pewien, czy chciałbym sprawdzić w Opennet, aby uzyskać więcej informacji. Czy ktoś wie, o czym mówi ten facet M1? Czy punkt światłowodowy zainstalowany przez Opennet nie może być łatwo używany przez któregokolwiek z 3 operatorów telekomunikacyjnych w ramach któregokolwiek z oferowanych planów? Włókno tak nie działa ??? Czy ktoś z wiedzą może podzielić się w kategoriach laika, o co tu właściwie chodzi? No la. Port 2 nie jest podłączony podczas instalacji, więc jest „zablokowany”, dlatego należy umówić się z Open Net, aby aktywować lub połączyć port 2 poza domem. Kostur musi być nowy lub rozmyty. Możesz zadzwonić pod numer 1627, aby zapytać.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)