Pomoc z AC68u
#5

misato napisał: Jeśli jest płaski przy 100 Mb / s, oznacza to, że ten nowo kupiony kabel może być kiepskiej jakości lub mógł zostać uszkodzony. Spróbuj użyć oryginalnego fioletowego kabla dostarczonego przez MR i sprawdź, czy przywróci połączenie. Zrestartuj ONT tylko wtedy, gdy nie możesz surfować po zmianie kabla. Nie, na pewno router jest uszkodzony. Wystarczy przynieść router do centrum serwisowego od poniedziałku do piątku, aby dokonać wymiany jeden do jednego.
Reply


Messages In This Thread
Pomoc z AC68u - by iheartglee - 22 Oct 2020, 09:18 PM
RE: Pomoc z AC68u - by bhushan - 22 Oct 2020, 09:22 PM
RE: Pomoc z AC68u - by lizkollat - 22 Oct 2020, 09:26 PM
RE: Pomoc z AC68u - by contactcrocker - 22 Oct 2020, 09:29 PM
RE: Pomoc z AC68u - by sdean75 - 22 Oct 2020, 09:31 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)