Kompletnie rozczarowany M1
#11

UPDATE FINAL - technicy Starhub przyszedł wczoraj na 4pm. zasilane oczu 10 minut nie może rozwiązać ten problem. wykrywać tylko mój port sygnał TV bardzo niska. Powie trzeba poprosić pracownika w domu , aby przyjść i dalej rozwiązywać , ponieważ tylko wykonawcy . Wah .. naprawdę buay tahan ... ciągle trzeba czekać i czekać i czekać. W końcu od wczoraj poszedłem M1 sklep , aby zakończyć już linię. Powrócił także modem. Mówią oni odstąpić od opłat za zakańczanie połączeń . Zarejestrowany Singnet 15mbps @ $ +36,90 następnego wieczora . Dziękuje wszystkim.
Reply


Messages In This Thread
Kompletnie rozczarowany M1 - by silvia.capuzzo - 28 Nov 2016, 07:25 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by vupynulaw - 28 Nov 2016, 07:26 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by retnoptr986 - 28 Nov 2016, 07:27 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by xodnum - 28 Nov 2016, 07:28 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by lkramer504 - 28 Nov 2016, 07:29 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by atlanta.boi.92 - 28 Nov 2016, 07:30 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by sanjay.suryavansi - 28 Nov 2016, 07:31 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by william43mcclure - 28 Nov 2016, 07:32 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by kurtfhouse - 28 Nov 2016, 07:32 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by timmothy1241 - 28 Nov 2016, 07:33 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by troypendleton - 28 Nov 2016, 07:34 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by poreb1a.k - 28 Nov 2016, 07:35 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by s.h.e.el.a.gh.kachel97.860 - 28 Nov 2016, 07:36 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by sudipc2008 - 28 Nov 2016, 07:37 PM
RE: Kompletnie rozczarowany M1 - by shlomitan - 28 Nov 2016, 07:37 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)