200Mbps Singtel Fibre / Utrata połączenia regularne
#1

cześć Odkąd zainstalowano Singtel Fibre 200Mbps, doświadczenie miesza się z dobrych i złych. Dobry? - Bardzo duża szybkość / nawet bezprzewodowej. Zły? Pierwsze odciąć bardzo często, nawet połączenia przewodowego.   Miesiąc później, Singtel przyszedł i wymienić router bezprzewodowy tempie. Właściwie dzisiaj problemem nadal występuje. Denerwujący. DIN mam ten problem za pomocą 15Mbps ADSL.   Singtel wspomniał również Sony Xperia Z trybie online ma odcięte połączenie dla całego domu. A są one wykonywane na firmware aby przeciwdziałać. Cóż, nie mam Xperia Z ale mój najmłodszy posiada Xperia V. Powiedział, że modelka nie ma problemu. Ale moje doświadczenie wykazało inaczej (choć nie w 100% pewien)   Kiedy mój chłopak się zalogować z jej Xperia V, rzeczywiście gra zaczyna zachowywać bzika. I istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że V jest również ograniczona. Jednak bez jej V logowania, połączenie odcina się również kilka razy dziennie.   PYTANIE: Należy wymienić tempo dzięki Singtel? Czy powinienem zakupić jedną osobę trzecią np CISCO czy ASUS? I to działa? Czy Xperia V problem z Singtel?   Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej sprawie? Chciałbym usłyszeć wasze. pozdrowienia Pion
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)