M1 mógł lepiej traktowani dotychczasowych klientów
#9

EthanFisher napisał: 1 ) podpisałem umowę 100Mbps 24mths z M1 do $ . 39 2 ) Teraz M1 seliing 200 Mbps dla samo $ . 39 Więc nowi klienci uzyskać dwukrotnie większą prędkość przy tej samej cenie. 3 ) poprosiłem M1 dlaczego nie dać istniejących klientów uaktualnienie prędkości na tym samym poziomie co ich nowych klientów , jako znak docenienia swoich obecnych klientów (choć w umowie nie są one wymagane , aby to zrobić ) . M1 odpowiedział przykro , i mówi, mogę poczekać do mojego kontraktu 20th- miesięcznego i recontract przez 200Mbps . Uznanie dla GUS , który można umieścić w całej tej złej wiadomości M1 do mnie w bardzo uprzejmy sposób . Jednak z punktu widzenia konsumenta , komunikat jest zasadniczo "przepraszam , zapisałeś się zbyt wcześnie. " Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje , że dotychczasowi klienci mogli poczekać na lepszą ofertę, a pakiet może zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą zdecydować się poczekać i zobaczyć na jakiś czas. Pytam się czerwieni i zieleni ma
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)