localITguy napisał: Pobierz narzędzie ASUS http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/wir...r...~HEAD=dobj ratunkowego oraz wersję starszym oprogramowaniem Wyłącz router z przycisku zasilania Przytrzymaj czerwony przycisk zerowania (z piórem ) Włącz router trzymając przycisk reset (20 sek ) trzymaj aż zobaczysz dioda zasilania miga, po czym zwolnij przycisk reset i jeśli dioda nadal miga , to znaczy, że router jest w trybie ratunkowym Tak więc , należy podłączyć kabel LAN do routera , a drugi koniec do komputera ustaw adres IP komputera na 192.168.1.10 , a reszta jest domyślna ( 255.255.255.0 ) Otwórz narzędzie ASUS i przesłać FW Poczekaj na zakończenie procesu i będzie restart routera Zaloguj się do internetowego interfejsu użytkownika , a fabryka zresetować i zrobić restart (ciągnąc za przewód ) Myślę, że to tylko jednorazowy problem dla ostatniego firmware Asusa ... większość firm zawsze sprzedają produkty zanim firmware jest stabilny ...
AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by knotlikeyou - 17 Feb 2017, 04:53 AM
RE: AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by smily58 - 17 Feb 2017, 04:55 AM
RE: AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by pulikantishreyareddy - 17 Feb 2017, 04:56 AM
RE: AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by sparkle.kimbrough - 17 Feb 2017, 04:57 AM
RE: AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by maxbounty01 - 17 Feb 2017, 04:58 AM
RE: AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by sudipc2008 - 17 Feb 2017, 04:59 AM
RE: AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by pedrocastle13 - 17 Feb 2017, 05:01 AM
RE: AC5300 utrzymuje utraty połączenia internetowego ? - by d.t.smith6 - 17 Feb 2017, 05:02 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)