Pytanie o karę za wcześniejsze zakończenie kontraktu
#8

@serverxeon: przepraszam, jeśli mówienie z POV konsumenta jest niedojrzałe. Z całym szacunkiem, twoja odpowiedź jest po prostu regurgitacją tego, co firma powie swoim klientom. Jest to dalekie od dojrzałości myśli, ponieważ nie myślałeś o kwestii pod różnymi kątami. Niektóre z odpowiedzi, które tu przeczytałem, wydają się chronić interesy korporacyjne. Innymi słowy, jesteś dobry, jeśli myślisz o interesach korporacyjnych> interesach konsumentów. Popatrz. Scenariusz jest prosty. Mamy tylko garstkę dostawców usług internetowych i wszystkie oferują 2-letnie umowy na niezbędną usługę. Nie wiesz, jak dobre (lub złe) są, dopóki nie podpiszesz umowy. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś usatysfakcjonowany działaniem usługodawcy internetowego, powiedzmy, po 3 tygodniach, czy uważasz, że zawsze jest to w interesie klientów, aby musieli płacić 23 miesięczne raty, w tym niewykorzystane usługi?
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)