W przeszłości miałem sporadyczne rozłączenia z Starfugiem, a na końcu był to ich dlinkowy router. Najpierw musisz wykluczyć, że to nie niektóre problemy pochodzą z Starfug. Myślę, że jedynym sposobem, aby się przekonać, jest zastąpienie twojego asusa czymś innym i sprawdzenie, czy problem nadal występuje. Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego ranka, a dokładniej po 3-5 rano? Następnego dnia uruchamiasz urządzenie, wszystko wraca do normy? Jeśli nie możesz dostać zapasowego routera do przetestowania, po prostu poproś Starfuga o odesłanie technika. Ale nie pokładaj nadziei w swoich technologach, prawie wszyscy z nich wiedzą tylko podstawowe problemy. Miałem ponad 6 miesięcy tego samego numeru i sam go rozwiązałem.
Przerwana łączność ze względu na stary router?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerwana łączność ze względu na stary router? - by 777sappa777 - 05 Feb 2018, 05:20 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by esjaji - 05 Feb 2018, 05:21 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by bhowmikpritam007 - 05 Feb 2018, 05:22 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by khyati070297 - 05 Feb 2018, 05:24 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by sabalatm - 05 Feb 2018, 05:25 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by aminrasheedkhan - 05 Feb 2018, 05:26 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by ruby.watts432 - 05 Feb 2018, 05:28 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by silvia.capuzzo - 05 Feb 2018, 05:29 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by barky65 - 05 Feb 2018, 05:30 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)