Cześć wszystkim, jestem tłumaczem zewnętrznym i od wczoraj mam problemy z platformą do pracy. Niektóre strony na http://www.gengo.com (zwłaszcza strona główna / strona logowania) ładują się dla mnie około 50-60 sekund, a ja mam podobne problemy na stole warsztatowym (do którego można uzyskać dostęp tylko wtedy, gdy pracuję na stronie internetowej). Zasadniczo blokuje to mnie ze wszystkich zadań, więc byłbym wdzięczny za wszelką możliwą pomoc Próbowałem następujące i nic nie działa: - Czyszczenie pamięci podręcznej, historii przeglądarki itp. W Chrome - Używanie przeglądarki Firefox zamiast Chrome - Korzystanie z mojego komputera stacjonarnego, laptopa, telefonu - Korzystanie z połączenia przewodowego, Wi-Fi, a nawet tetheringu z moich danych mobilnych zamiast korzystania z mojego połączenia domowego - Bezpośrednie połączenie z moim modemem i ominięcie routera - Logowanie się na konto znajomego, aby upewnić się, że nie ma problemu z moim kontem Oba moje połączenia domowe / mobilne to Starhub. Skontaktowałem się z witryną, ale ich inżynierowie twierdzą, że mogą dobrze załadować witrynę. Jakieś pomysły?
Wsparcie! Problemy z ładowaniem określonej strony internetowej
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Wsparcie! Problemy z ładowaniem określonej strony internetowej - by aileneelee - 25 May 2020, 12:11 PM
RE: Wsparcie! Problemy z ładowaniem określonej strony internetowej - by rinjanijelek - 25 May 2020, 12:14 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)