Whatsapp połączenia głosowego Problem z instalacji Asus / Singtel
#1

Zmaga się z problemami połączeń WhatsApp odkąd zmieniłem router ASUS AC5300 . Mogę dzwonić / odbierać połączenia , ale po przeciwnej stronie nigdy nie będzie w stanie usłyszeć mój głos - nie ma problemu na danych mobilnych. W rzeczywistości, nie tylko Whatsapp ale inne połączenia VoIP , jak również.   Po wielu godzinach , I okazało się, że problem jest z NAT przyspieszenia , który jest aktywny w routerach ASUS ... problem został rozwiązany w chwili, kiedy wyłączył go .   Mam nadzieję, że niektórzy z Was znajdzie ten przydatnych .
Reply
#2

Jest dość długi wątek na ten jeden. Nie pamiętam nikogo , o którym mowa o tym ustawieniu .
Reply
#3

Yup zgadzam się z Mike , że nie jest to długi wątek z tego . Ale nie wiem, czy TS rozwiązać swoje problemy , czy nie
Reply
#4

Tak to jest problem z wielu usług VoIP. I rozmów głosowych , jak niezgody.
Reply
#5

froyotrading napisał: Zmaga się z problemami połączeń WhatsApp odkąd zmieniłem router ASUS AC5300 . Mogę dzwonić / odbierać połączenia , ale po przeciwnej stronie nigdy nie będzie w stanie usłyszeć mój głos - nie ma problemu na danych mobilnych. W rzeczywistości, nie tylko Whatsapp ale inne połączenia VoIP , jak również. Po wielu godzinach , I okazało się, że problem jest z NAT przyspieszenia , który jest aktywny w routerach ASUS ... problem został rozwiązany w chwili, kiedy wyłączył go . Mam nadzieję, że niektórzy z Was znajdzie ten przydatnych . dzięki za wskazówkę! Miałem ten sam problem i to działa teraz, po jego wyłączeniu .
Reply
#6

Qball napisał: dzięki za wskazówkę! Miałem ten sam problem i to działa teraz, po jego wyłączeniu . wyłączając go o połowę moją prędkość włókien. Znalazłem lepsze rozwiązanie ostatniej nocy. SWITCH ON QoS Adaptacyjne QoS musi być włączony dla VOIP do pracy na routerach asus
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)