Got , 1Gbps wifi, Speedtest pokazuje tylko prędkość 9Mbps . Router w
#1

cześć ludzie Jestem kompletnym nowicjuszem do routera i wifi, ale pozwól mi wyjaśnić. Więc mam wifi StarHub 1 Gbps i też dał darmowe ruter D-Link DIR-868L AC1750. Obecnie, kiedy zrobić test Speedtest.net, wynik wyjdzie jak 2.5Mbps pobierania i 9Mbps przesłania dla pasma 5GHz i 9.5Mbps do pobrania i 9Mbps do przesłania. Najdziwniejsze jest to, że lepiej prędkości połączenia paśmie 2.4GHz niż paśmie 5GHz. Mój komputer jest w tym samym pomieszczeniu co router, ale nie używać kabla LAN do podłączenia go do komputera. Używam D-Link DWA-171 Wireless USB adapter 5GHz aby połączyć się z wifi na moim pulpicie. Może obsługiwać 300Mbps tak ja nie rozumiem, dlaczego mój internet jest tak straszna. Moja otwarta netto jest w salonie i jego podłączony do jakiejś czarnej skrzynki zwanej jądrem połączyć. Próbowałem wiele rzeczy i nadal nic nie pomogło zmienić prędkość wifi. Wiem, że prędkość wifi jest reklamowany jako 1Gbps, ale nie będzie wypchnąć jak reklamowane, ale oczekuję czegoś przynajmniej lepiej niż 2.5Mbps. Może ktoś proszę o poradę co mam zrobić? Dzięki Twoje zdrowie
Reply
#2

Dun , że ta karta nano może wykonywać dobrze bez anteny zewnętrznej.
Reply
#3

1 ) wifi prędkość adv jak 1Gbps , u pewien anot ? 1Gbps właśnie ISP daje ur ftp . Nie wifi . 2 ) używania kabla spróbować 3 ) W jaki sposób ur Router podłączony do czarnej skrzynki ? ponieważ u wspomnieć ur router jest w ur pokoju i okno jest na zewnątrz.
Reply
#4

Myślę, że Twój ISP tylko obiecał 1 Gbps prędkość pobierania wyłącznie dla swoich ONT . Spróbuj podłączyć laptopa za pomocą kabla Ethernet do swojej ONT i zrobić test prędkości stamtąd. Należy zbliżyć się do 750 do 900 Mbps prędkość pobierania . Skoro to jest przejść thru routera bezprzewodowego lub thru , prędkość spadnie .
Reply
#5