M1 mógł lepiej traktowani dotychczasowych klientów
#1

1) podpisałem umowę 100Mbps 24mths z M1 do $. 39 2) Teraz M1 seliing 200 Mbps dla samo $. 39 Więc nowi klienci uzyskać dwukrotnie większą prędkość przy tej samej cenie. 3) poprosiłem M1 dlaczego nie dać istniejących klientów uaktualnienie prędkości na tym samym poziomie co ich nowych klientów, jako znak docenienia swoich obecnych klientów (choć w umowie nie są one wymagane, aby to zrobić). M1 odpowiedział przykro, i mówi, mogę poczekać do mojego kontraktu 20th-miesięcznego i recontract przez 200Mbps.   Uznanie dla GUS, który można umieścić w całej tej złej wiadomości M1 do mnie w bardzo uprzejmy sposób. Jednak z punktu widzenia konsumenta, komunikat jest zasadniczo "przepraszam, zapisałeś się zbyt wcześnie." Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje, że dotychczasowi klienci mogli poczekać na lepszą ofertę, a pakiet może zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą zdecydować się poczekać i zobaczyć na jakiś czas.   Pytam czerwoni i zieloni nie w tym celu, aby umieścić ich potencjalnych nowych klientów na łatwość. Wtedy może to być dobry powód, aby przejść do czerwieni i zieleni.   Tak więc ci, którzy myślą, aby zadać im to samo pytanie, można zaoszczędzić czas i wykorzystać go na zakupy lub grać w gry.
Reply
#2

Myśl wszystkim duża 3 to robisz ? Czy MR i VQ potwierdzić klientów jakie są ich praktyka ?
Reply
#3

chengsun napisał: Myśl wszystkim duża 3 to robisz ? Czy MR i VQ potwierdzić klientów jakie są ich praktyka ? Nie pamiętam wiele lat temu, Zielona zrobić kilka razy z prędkością uaktualnić zbyt istniejących klientów, ponieważ zrobiłem wykorzystanie że przed (podpisane przez MaxOnline 1500 , w końcu przejść na 2000 i 3000 , jeżeli nie pamiętałem błędnie przed zmianą na czerwono) . Ale Red , nie robią uaktualnienie prędkości dla istniejących klientów. 4 lata w dół drogi i wciąż płaci taką samą cenę ( $ 46.90 , bez dodawania niedawne ładunek Mio wynajmu skrzynki TV ) pomimo nie odnowi kontraktu. Gdybym przedłużyć umowę z czerwonego teraz wszystko mam to " zrzeczenie " Mio czynszu box TV ($ 42.90 @ kompresji 6Mbps ). Tak, czy mogę podpisać Mio Home 10Mbps @ $ 46.90 + $ +4,90 który jest również " uaktualnienie prędkości" z warunkiem ponownego zamówienia.
Reply
#4

chengsun napisał: Myśl wszystkim duża 3 to robisz ? Czy MR i VQ potwierdzić klientów jakie są ich praktyka ? Myślę, że wszyscy użytkownicy gamer dano bump prędkości do 150Mbps I przypomniał sh będzie wpadać prędkości , kiedy byłem jeszcze na kablu.
Reply
#5

chengsun napisał: Myśl wszystkim duża 3 to robisz ? Czy MR i VQ potwierdzić klientów jakie są ich praktyka ? Wiele lat temu, kiedy ponownie kontrakt , ale "upgrade " od 1Mbps do 3Mbps , cos czerwona dun oferują niższą Broadband domu już dla tego samego abonamentu miesięcznego
Reply
#6

SH zrobił bump prędkości dla mnie, gdy byłem na kablu. ale szczerze mówiąc, na kablu ... gula prędkość była ledwo zauważalne . filmów youtube wciąż miał do bufora w godzinach szczytu.
Reply
#7

TS , uaktualnienie prędkości od sh ostatnim czasie jest po prostu dlatego, że wycofywane niższe plany prędkości. Więc zapewne uspokoić klientów , wystarczy uaktualnić prędkość. A teraz sama wysyłać i pobierać trochę więcej.
Reply
#8

xtwis7 napisał: TS , uaktualnienie prędkości od sh ostatnim czasie jest po prostu dlatego, że wycofywane niższe plany prędkości. Prawdopodobne jest również trudne dla SH do zarządzania, utrzymania i monitor , więc będzie bardziej oszczędne i wydajne dla nich ' upgrade' , bezwarunkowo.
Reply
#9

EthanFisher napisał: 1 ) podpisałem umowę 100Mbps 24mths z M1 do $ . 39 2 ) Teraz M1 seliing 200 Mbps dla samo $ . 39 Więc nowi klienci uzyskać dwukrotnie większą prędkość przy tej samej cenie. 3 ) poprosiłem M1 dlaczego nie dać istniejących klientów uaktualnienie prędkości na tym samym poziomie co ich nowych klientów , jako znak docenienia swoich obecnych klientów (choć w umowie nie są one wymagane , aby to zrobić ) . M1 odpowiedział przykro , i mówi, mogę poczekać do mojego kontraktu 20th- miesięcznego i recontract przez 200Mbps . Uznanie dla GUS , który można umieścić w całej tej złej wiadomości M1 do mnie w bardzo uprzejmy sposób . Jednak z punktu widzenia konsumenta , komunikat jest zasadniczo "przepraszam , zapisałeś się zbyt wcześnie. " Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje , że dotychczasowi klienci mogli poczekać na lepszą ofertę, a pakiet może zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą zdecydować się poczekać i zobaczyć na jakiś czas. Pytam się czerwieni i zieleni ma
Reply
#10

Myślę, że po aktualizacji (jeśli je dostać ) , twoje następne pytanie na forum byłoby , dlaczego nie mogę dostać 200Mbps jak to, co jest wskazane. wszystko, co mogę powiedzieć to to, że przestrzegać pewnych zasad i protokół , a wszystkie z nich pochodziła z OpenNet głównym , nie mają dużo grania ziemi.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)