[ Potrzebujesz porady ] martwy piksel na monitorze Asus
#1

Ostatnio kupiłem monitor 32-calowy Asus 4K z SITEX. Zapłaciłem 2000 SGD dla niego. Model jest Asus PA328Q.   Wyświetlacz jest oszałamiająca, moim zdaniem, ale od wczoraj (3 dni od daty zakupu), zauważyłem martwych pikseli na panelu. I skontaktowaliśmy Asus (jeszcze bez odpowiedzi), ale z moich własnych badań, wydaje się, że musi mieć co najmniej 6 lub więcej martwy piksel przed Asus zrobi wszystko abt niego.   Więc moje pytanie brzmi: 1. Co robicie, gdy to się stało do dolara wyświetlaczu 2000 Asus zdecydował się grać "punk"? Użyłem słowa "punk", bo, szczerze mówiąc, myślę, że to opóźniony polityki. Jest to niewątpliwie wada produkcyjna, ale muszą to być znacznie bardziej uszkodzona, zanim zrobią coś abt niego. Wyobraź zakup wysokiej klasy mechaniczne klawiatury z 1 Przycisk zepsute, a gwarancja wymaga co najmniej 2 lub więcej przycisk, aby być uszkodzona wcześniej zakwalifikować się do RMA.   2. Co mogę zrobić, aby złagodzić coś takiego dzieje się w przyszłości przy zakupie wyświetlacz? Powrót na SITEX, poprosiłem, aby zasilić monitor dla mnie skontrolować martwych pikseli, ale został odrzucony. Czy wy normalnie by sprawdzić wyświetlacz przed zakupem? Albo jest mój wniosek z prośbą o zbyt wiele?   3. Czy prawo cytryny zastosowanie do takiej sytuacji? Chciałbym zwrócić go z powodu niezadowalających wyników.   Dzięki!
Reply
#2

Asus Polityka martwy piksel jest normalne. O ile kupiłeś monitor z doskonałą gwarancją pikseli , niewiele można zrobić.
Reply
#3

To samo z Acer politykę . Myślę, że mają tylko dell 0 martwych pikseli politykę . im posiadające tę samą sytuację z moim acer xb271hu . spędził tysiące i dostać 1 martwy piksel RED bezpośrednio w środku ekranu . Poprosić o wymianę. Kosc2 się odrzucony. Na szczęście mam inny obszar Uszkodzony jak migotanie ekranu auto dopiero wtedy zgodzą się wymienić na nowy monitor. Od tamtej pory nie wan do sprawdzenia martwych pikseli . mądry człowiek powiedział kiedyś .... co nie widzisz , to nie istnieje spróbuj powodów dla Asus . mayb dadzą u zastępstwo od jego wyższą cenę . powodzenia postscriptum Tymczasem , spróbuj użyć tego http://www.jscreenfix.com/ Niektórzy mówili, że stała się martwy piksel . Próbowałem, ale nie zrobił pomoc
Reply
#4

Koenig168 napisał: Asus Polityka martwy piksel jest normalne. O ile kupiłeś monitor z doskonałą gwarancją pikseli , niewiele można zrobić. To prawda, ale to naprawdę jest napad światło tak się stało do 2000 dolarów PROSFESSIONAL monitora , a jednocześnie nie pozwala konsumentowi sprawdzenia przed zakupem. Również, chcę zapytać , czy prawo dotyczy cytryny ? Chciałbym zwrócić go do niezadowalającej wydajności produktu . Dzięki.
Reply
#5

Wszystkie marki ma mniej więcej taką samą politykę , jeśli chodzi o martwych pikseli tylko Dell ma zero gwarancji pikseli
Reply
#6

dell224 napisał: To prawda, ale to naprawdę jest napad światło tak się stało do 2000 dolarów PROSFESSIONAL monitora , a jednocześnie nie pozwala konsumentowi sprawdzenia przed zakupem. Również, chcę zapytać , czy prawo dotyczy cytryny ? Chciałbym zwrócić go do niezadowalającej wydajności produktu . Dzięki. Zdajesz sobie sprawę , że gdy sprzedawca otworzyć okno i zainstalować monitor do kontroli , to jest uważany za " otwarte okno " . Jeżeli zdecydujesz się nie kupować , to sprzedawca będzie musiał sprzedać po niższej cenie , mimo że monitor nie jest uważany za wadliwy zgodnie z Asus polityki pikseli.
Reply
#7

localITguy napisał: Wszystkie marki ma mniej więcej taką samą politykę , jeśli chodzi o martwych pikseli tylko Dell ma zero gwarancji pikseli Tylko dla paneli premii i jasny piksel tylko . Nie sądzę zera martwy piksel jest objęty.
Reply
#8

Należy kupiłem Dell. Dlaczego nigdy nie podążać swoją nazwę użytkownika ?
Reply
#9

Erm , porównanie mech kb nie jest dobre . Cant typu z zepsutego przycisku na kb , ale nadal można zobaczyć zdjęcia na monitorze evenn kiedy jest martwy piksel choć jej ból oka. Jeśli pyta asus Wun pomoc , wróć do przechowywania i poprosić o wymianę w ciągu 7 dni zgodnie z prawem cytryny.
Reply
#10

dell224 napisał: Nawet jeśli tak jest , nie ma nic złego o sprzedaży , które monitorują w niższej cenie, jak to ma wadę . Ponadto, na podstawie tego rozumowania , konsument musiałby być ten, kto cierpi stratę. Czy to bardziej akceptowalne ? Tak , nabywca musi ponieść stratę. Nieco więcej informacji - panele LCD są klasy I (doskonała ) , Klasa II ( może mieć kilka martwych / jasnych pikseli ) i tak dalej . Panele klasy I są stosowane w szpitalach , wojskowych, niektórych monitorach wysokiej klasy i wycenione odpowiednio na wagę złota . panele klasy II jest najczęściej stosowane przez producentów monitorów i monitory zostały wycenione odpowiednio . W zamian za niższe ceny ( w porównaniu do klasy I monitorach panelowych ) , konsumenci ponoszą ryzyko otrzymania mniej niż doskonały panel , z zastrzeżeniem polityki martwego piksela sprzedającego.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)