Cześć, Obecnie mam bardzo trudny problem z moim Starhub Fibre szerokopasmowych. Używam routera Huawei HG256s. Mój problem zaczął około 3 dni temu, moje urządzenia mobilne, takie jak iPad, iPhone, Samsung Galaxy wszyscy pracujemy w porządku. Jednak komputery takie jak Macbook, laptopy i komputery stacjonarne połączenia internetowe są nie działa w ogóle. Mówi, serwer DNS nie odpowiada. Próbowałem wszystkie rozwiązania mogę znaleźć w sieci, takich jak ustawianie ręczne DNS, a także następujące adresy DNS i ipconfigs z moich urządzeń mobilnych, to nie wydaje się działać. Próbowałem zaczerwienienie DNS, a także za pomocą zworki DNS, ale wydaje się jej nie działa albo. Próbowałem też za pomocą polecenia Promt i zwolnić i odnowić adres IP, ale to nie wydaje się działać either.I zostały resetowania modemu, a także urządzeń światłowodowych już niezliczoną ilość razy. Wywoływana StarHub i mówią, że będą one odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, ale jak zwykle, będzie trwać wiecznie. Jestem na moim koniec rozum teraz, mam nadzieję, że niektórzy z ekspertów tutaj może dać mi rozwiązanie. Z góry dziękuję
Pomoc potrzebna do połączenia włókien Starhub
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)