Przepustowość sieci Internet & Clinic
#1

Przeprowadzki i trzeba przenieść moje Starhub OpenNet. Udał się do centrum serwisowego Starhub Parkway w paradzie i powiedziano mi, że mogę po prostu przenieść router do mojego nowego domu i będzie działać dobrze. Off Oczywiście tak się nie stało w ten sposób. Poszedłem z powrotem do centrum serwisowego Starhub i powiedziano mi zadzwonić 1633. Byłem też ostrzegł zapłacić około $ 150 + do ponownego montażu. Jak mój syn trzeba zrobić zadanie online szkoły, nie mam wyboru, ale zapłacić i dostać go skonfigurować ASAP. Kontakt 1633 i powiedziano Dział techniczny zadzwoni do mnie w ciągu 2 dni, aby umówić się na spotkanie. 2 dni w przeszłości i nikt połączeń. Próbowałem zadzwonić 1633 miliony czasu, ale został wstrzymany wiecznie. Nie mam wyboru, ale zapytać mojego syna, aby wykonywać swoją pracę domową internetowego w domu swojego przyjaciela.   Na dzień dzisiejszy jestem nadal płacić abonament Starhub ale nie używać. Jedynym sposobem na to, aby anulować umowę Starhub i zapłacić karę za wcześniejsze zakończenie. Miałem siły, aby subskrybować nowy kontrakt z Singtel więc mój syn może wykonywać swoją pracę domową online w domu.   Dziękuję i do widzenia Starhub! Wiem, że nie troszczą się stracić jednego lojalnego klienta, mimo wszystko masz wiele innych klientów. Ale będę się upewnić, powiem moją historię do wszystkich moich przyjaciół i krewnych, i upewnić się podjąć świadomą decyzję.
Reply
#2

Udaje się dotrzeć 1633 , i powiedziano mi kara wcześniejsze rozwiązanie to $ 317 . Zapytany ponownie, gdy ktoś zadzwoni , aby ustalić termin, kazano czekać na nich zadzwonić . Zapytaj go, dlaczego potrzebują więcej niż 3 dni , aby ustalić termin, nie potrafi odpowiedzieć na pytanie. Nacisnąłem go dać mi ostateczną datę , że ktoś zadzwoni , niechętnie popełnienia przez dzisiaj. Nie jestem pełen nadziei , ale zobaczymy . Poprosił o rozmowę z przełożonym , powiedziano mi, to będzie zorganizowane. Wygląda na to, że nie mają wyboru, jak tylko czekać i modlić się trudno będzie nazywają . Będąc porwać przez opłaty karnej $ 317 i nie może korzystać z usługi . Mam nadzieję, że organ nakłada karę na telco na kolanach w świadczeniu usług oraz umożliwić konsumentom unieważnić umowę i otrzymać odszkodowanie , jeśli nie uda im się dostarczyć pewnego poziomu standardu tak jak tym przypadku .
Reply
#3

Ponieważ wpływa na relokację , nie jestem pewien, czy Starhub pozwala pożyczyć swój modem kablowy do pracy tymczasowej ? Może poprosić ich obsługi klienta ?
Reply
#4

Można spróbować podchodząc do Starhub Wspólnocie < http://community.starhub.com > i poszukaj KaiBoon
Reply
#5

jamesyongerp napisał: Ponieważ wpływa na relokację , nie jestem pewien, czy Starhub pozwala pożyczyć swój modem kablowy do pracy tymczasowej ? Może poprosić ich obsługi klienta ? Nie wiem, czy tej pracy , ponieważ jestem abonenta szerokopasmowych światłowodowych. Mój nowy dom ma OpenNet portu już zainstalowany router. Czekają na Starhub skonfigurować i zmienić adres .
Reply
#6

killerbone napisał: Można spróbować podchodząc do Starhub Wspólnocie < http://community.starhub.com > i poszukaj KaiBoon Dzięki, ma odśwież ten wątek w społeczności Starhub .
Reply
#7

gohkt napisał: Nie wiem, czy tej pracy , ponieważ jestem abonenta szerokopasmowych światłowodowych. Mój nowy dom ma OpenNet portu już zainstalowany router. Czekają na Starhub skonfigurować i zmienić adres . Słyszałem historie gdzie Starhub zapewnia modemy kablowe dla nowego rejestracja włókna którzy są opóźnione o instalacji. Zastanawiam się, czy można argumentować za przypadku relokacji .
Reply
#8

gohkt napisał: Dzięki, ma odśwież ten wątek w społeczności Starhub . bro , wierzę ktoś pomóc z niego bardzo szybko.
Reply
#9

e-mail bezpośrednio do suckhub CEO ...
Reply
#10

Gra goondu napisał: e-mail bezpośrednio do suckhub CEO ... Zgoda, sprawdzić, czy będzie działać na tym, co głosił w dokumencie: StarHub stawia klienta na pierwszym miejscu jak to zrówna się więcej ofert | AsiaOne firm
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)