MyRepublic , doskonała obsługa klienta
#1

Nie udało się przejść do COMEX , więc TT że ja przegapiłem promo . Więc tydzień później , udałem się do CWP ubiegać się osobiście . Waśń " powiedział przez handlowca rozszerzonego promo , tylko tydzień później okazało się o tym na Carousell . Enquired , kazano mi zadzwonić na infolinię prawie nie istniejącego klienta. Znaleziono kolejny post, tokd mi mógł pomóc , czekał , afew dni później poprosił o mój numer KM . Nadal nie ma odpowiedzi. Msg'd już dzisiaj, mam takie same polegać jak pierwszy. WTH człowieka , zmarnowałem swój krwawy czas . Dając mi 2nd tots czy zrobiłem rytu wybór ponad VQ . zainstalowany TP . Czekam na wasze techniczni zainstalować modem / router . Im martwi nad wszystkimi negatywnymi uwagami ponad wami n exp mojego przyjaciela ze stałym problemem LOS .
Reply
#2

Aktualizacja * zainstalowany ONT i router today.Haven dostałem nawet do korzystania z usługi błonnika , brak sygnału odbieranego na ONT . Technika powiedział, że to kwestia łatanie . Było jak pchanie winę na Netlink Trust. Powiedział mi, że sprawa prawdopodobnie zostanie rozwiązany dopiero jutro. W rezultacie, nie mogę ustawić usługi homevoice też. Nadal brak sygnału aż do teraz ..
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)