I wypełniony formularz zamówienia powrotu na weekend .. Więc zgaduję będą tylko kontakt następnego dnia roboczego . Jednak zdałem sobie sprawę ich stronie nie wspomnieć , jak długo przed ich Pracownik obsługi klienta skontaktuje się ze mną by ustalić , aby podnieść pozycję chcę wrócić . Czy ktoś wie ? I nie wydaje się , aby znaleźć te informacje w dowolnym miejscu na forum , jak również.
Jak długo trzeba czekać na Lazada o kontakt ze mną na punkcie zwrotnym
Zwykle w ciągu 1 lub 2 dni roboczych.
2-3 dni. reagują bardzo szybko w większości
Jest dość szybka, mai kancheong . Wróciłem przedmiot przed, spadła go na poczcie .
Nazywali mnie już w pierwszym dniu roboczym odkąd złożyłem wniosek o zwrot . Wygląda na to, chłopaki mieli rację , byłem po prostu ciekawy , ponieważ nigdy nie wspomniał , ile dni w celu umożliwienia Lazada do ciebie zadzwonić . A mój kuzyn powiedział mi ostatnio , że nigdy nie otrzymała żadnego połączenia, dopóki nie nazwał je w pierwszej kolejności. Tak, że martwi mnie trochę . Dzięki chłopaki!
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: