Każdy recontract lub zapisać się na bezpłatny Starhub Laptop FibreOptic Promo ? Odebrałem mówiąc, że jest opóźnienie i dostał poczekać do 1. tygodniu lutego I recontracted początku grudnia 2012 roku i trzeba czekać 2 miesiące , aby dostać laptopa ? To śmieszne człowiekiem. Zastanawiam się, jakie inne alternatywy mamy? Odstąpić od umowy i podpisać z innym ISP ?
Starhub Free Laptop Problem promo
Bigfoot napisał: Każdy recontract lub zapisać się na bezpłatny Starhub Laptop FibreOptic Promo ? Odebrałem mówiąc, że jest opóźnienie i dostał poczekać do 1. tygodniu lutego I recontracted początku grudnia 2012 roku i trzeba czekać 2 miesiące , aby dostać laptopa ? To śmieszne człowiekiem. Zastanawiam się, jakie inne alternatywy mamy? Odstąpić od umowy i podpisać z innym ISP ? Aiya ... Normalna la ... Zdarza się tak, ponieważ dostawcy tam niedostępny MA .. Dlatego dostał opóźnione ... Twoja umowa również działa z grudnia , a nie od dnia, w którym zbierają IZ notebooka ..
whaleshark87 napisał: Aiya ... Normalna la ... Zdarza się tak, ponieważ dostawcy tam niedostępny MA .. Dlatego dostał opóźnione ... Twoja umowa również działa z grudnia , a nie od dnia, w którym zbierają IZ notebooka .. Ale kiedy byłem recontracting , nie było innego laptopa , który był niedostępny . Celowo wybrać taki, który zapas tak, że można go używać od razu . Powiedziano mi, że mogę zebrać od 7 stycznia 2013. Tak, to jest bardzo frustrujące. Nie mam nic przeciwko czekaniu jeśli powiesz mi, muszę czekać na samym początku. Również na infolinii w ORO jest tak trudno dotrzeć do człowieka ! Nie jestem pewien, co się teraz dzieje .... ech ...
Bigfoot napisał: Ale kiedy byłem recontracting , nie było innego laptopa , który był niedostępny . Celowo wybrać taki, który zapas tak, że można go używać od razu . Powiedziano mi, że mogę zebrać od 7 stycznia 2013. Tak, to jest bardzo frustrujące. Nie mam nic przeciwko czekaniu jeśli powiesz mi, muszę czekać na samym początku. Również na infolinii w ORO jest tak trudno dotrzeć do człowieka ! Nie jestem pewien, co się teraz dzieje .... ech ... wystarczy zadzwonić do nich i hałasować . Miejmy nadzieję, że coś z tym zrobić
Gribber napisał: wystarczy zadzwonić do nich i hałasować . Miejmy nadzieję, że coś z tym zrobić Skończone. Mogą tylko powiedzieć przepraszam. To jest poza ich przyczyny kontroli opóźnienia w produkcji. Więc teraz mam do dalszego korzystania z My Dying laptopa. Mam nadzieję, że to będzie trwało , aż przyjdzie nowy laptop .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)