Obudowy komputera bez gniazda DVD
#1

Jestem początkującym nowicjuszem IT . Zamierzam dostać pulpit 2nd hand regularnego przeglądania stron internetowych oraz prac biurowych i sporadycznego grania dorywczo .   Widziałem ludzi i sklepy sprzedają pulpitu obudowy bez gniazd DVD (np fractual projekt i NZXT ) . Każdy może mnie oświecić w jaki sposób zainstalować system operacyjny i inne programy takie jak BIOS płyty głównej komputera ?
Reply
#2

Usb lo . Lol. Nie wiele osób korzystających dvd Liao . Wszystko idzie cyfrowy. Wysyłane z kota, który nie potrzebuje powodu, aby Zamieść użyciu GAGT
Reply
#3

MianBaoFren napisał: Usb lo . Lol. Nie wiele osób korzystających dvd Liao . Wszystko idzie cyfrowy. Wysyłane z kota, który nie potrzebuje powodu, aby Zamieść użyciu GAGT Rozumiem fotografii cyfrowej , ale chodziło Ci zainstalować OS przez USB pamięci flash ?
Reply
#4

Kim Taeyeon napisał: Rozumiem fotografii cyfrowej , ale chodziło Ci zainstalować OS przez USB pamięci flash ? Ya . To łatwe. Ustaw urządzenie rozruchowe USB i voila . Wysyłane z kota, który nie potrzebuje powodu, aby Zamieść użyciu GAGT
Reply
#5

Można użyć zewnętrznego DVD ROM , który może być podłączony do komputera za pomocą USB . Należy pamiętać, że nie jest możliwe, aby zainstalować system Windows 7 przy użyciu tej metody . Okna 10 jest możliwe. Powodem jest to, że Windows 7 nie posiada niezbędne sterowniki na płycie instalacyjnej połączenia USB. Nigdy nie próbowałem windows 7 , ale zostały Instalacja Windows 10 bez problemu.
Reply
#6