MIO Wstępnie zakończenie
#1

Singtel jest kończące Mio Bundle ( ASDL Broadband , Komórka & Homeline ) w najbliższej przyszłości. Chcą de- bundle handphone z internetu , jak to jest ze starego planu.   Oferowali MIO światłowodowych & handphone w 2 oddzielnych planów, które przekłada się na wyższe niż jednego planu MIO , że płacę teraz . Plan włókna oferowana jest tylko 100 MPBS która jest niższa niż Starhub & M1 oferuje .   Czy ktoś ma podobne doświadczenia do dzielenia się i ewentualnego planu działania , jak również. Możemy odrzucić ich nowa propozycja de- bundle starego planu Mio na 2 nowych odrębnych planach ? Dziękuję Ci.
Reply
#2

kopi21 napisał: Singtel jest kończące Mio Bundle ( ASDL Broadband , Komórka & Homeline ) w najbliższej przyszłości. Chcą de- bundle handphone z internetu , jak to jest ze starego planu. Oferowali MIO światłowodowych & handphone w 2 oddzielnych planów, które przekłada się na wyższe niż jednego planu MIO , że płacę teraz . Plan włókna oferowana jest tylko 100 MPBS która jest niższa niż Starhub & M1 oferuje . Czy ktoś ma podobne doświadczenia do dzielenia się i ewentualnego planu działania , jak również. Możemy odrzucić ich nowa propozycja de- bundle starego planu Mio na 2 nowych odrębnych planach ? Dziękuję Ci. Przypuszczam, że jesteś na planie mio teraz . Można rozważyć przejście na mio Home Plan 10M ADSL i nie łączenie z handphone , szerokopasmowego ADSL, Homeline i tam mioTV też.
Reply
#3

kopi21 napisał: Singtel jest kończące Mio Bundle ( ASDL Broadband , Komórka & Homeline ) w najbliższej przyszłości. Chcą de- bundle handphone z internetu , jak to jest ze starego planu. Oferowali MIO światłowodowych & handphone w 2 oddzielnych planów, które przekłada się na wyższe niż jednego planu MIO , że płacę teraz . Plan włókna oferowana jest tylko 100 MPBS która jest niższa niż Starhub & M1 oferuje . Czy ktoś ma podobne doświadczenia do dzielenia się i ewentualnego planu działania , jak również. Możemy odrzucić ich nowa propozycja de- bundle starego planu Mio na 2 nowych odrębnych planach ? Dziękuję Ci. tak długo, jak jego out umowy , mają pełne prawo do zaprzestania oferowania niektórych pakietów.
Reply
#4

Jestem jeszcze w trakcie umowy. Singtel chce zerwać kontakt i oferuje 2 nowe umowy ( Fibre + Homeline & Komórka ). Obecnie mój plan MIO składa Broadband, Handphone & Homeline . Nowe warunki jest droższy niż mój stary plan. Jakieś sugestie?
Reply
#5

kopi21 napisał: Jestem jeszcze w trakcie umowy. Singtel chce zerwać kontakt i oferuje 2 nowe umowy ( Fibre + Homeline & Komórka ). Obecnie mój plan MIO składa Broadband, Handphone & Homeline . Innymi słowy , są one nieco informacją do aktualizacji, więc płacić im więcej . Hmm .... Zacytować: Nowe warunki jest droższy niż mój stary plan. Jakieś sugestie? Jak oni złamać ta wiadomość do ciebie? Poprzez swoje ładne i kolorowe reklamy w formacie pocztówkowym , lub za pośrednictwem przyjaznego phonecall ? Jak długo jeszcze , aż kończy się umowa ? Zawsze można poprosić ich do planu, który kosztuje około twoim obecnym / aktualnego planu . Zadzwoń do nich znowu i znowu im rozważyć to .
Reply
#6

kopi21 napisał: Jestem jeszcze w trakcie umowy. Singtel chce zerwać kontakt i oferuje 2 nowe umowy ( Fibre + Homeline & Komórka ). Obecnie mój plan MIO składa Broadband, Handphone & Homeline . Nowe warunki jest droższy niż mój stary plan. Jakieś sugestie? SingTel nie łamią umowę . Dopóki na podstawie umowy , będą honorować subskrypcję , aż umowa się kończy. Będę bardzo zaskoczony, gdyby nagle zachowywać się jak bandytów , ale naprawdę wątpienia tak . Jest jakaś szansa, można zapewnić przesyłanie skanowania piśmie (z Tajnej informacji blokowane oczywiście) ? A być może także Twój rachunek , dzięki czemu wiemy, co $ różnicę kwoty to mówimy?
Reply
#7

Aktualizacja napisał: SingTel nie łamią umowę . Dopóki na podstawie umowy , będą honorować subskrypcję , aż umowa się kończy. Myślę, że to, co kopi21 próbuje powiedzieć to ST chce zakończyć usług / oferta dla niego gdy umowa xx- miesiąc kończy . Ale też rozumiem , kiedy czytasz '' Singtel jest kończące Mio pakiet '' lub " Singtel chce zerwać kontaktu " . Dlatego chcę wiedzieć jak oni złamać tę wiadomość do niego.
Reply
#8

Ja również napotkać ten problem jednak to moja subskrypcja MIO TV . Umowa zakończyła jednak wciąż płaci $ 30 + oglądać BPL / CL , łamią wiadomości do mnie w ubiegłym grudzień opowiadał mi mój stary plan, nie są już w użytku i trzeba zmienić na nowy plan ... cos nie jest zadowolony bo od $ 30 + do 60 $ ( powiedziano mi upgrade do paczki ze złota składa się z innych kanałów , ale kto naprawdę dać **** o innych kanałach ?). Skarżą się aż do góry i rozmawiał z głową obsługi klienta , są skłonni odstąpić 50
Reply
#9

Ręce ST są przywiązane do BPL . Nie są one dopuszczone przez reguły krzyżowej karetki , aby naładować klientom st $ 30 + a klienci Starhub $ +59,90 dla BPL inaczej MDA je precyzyjnie . Jasno określone w przepisach należy obciążyć takie same dla wszystkich czy ST lub SH . Jednocześnie , ST słusznie nie powinno dotować klientów SH , więc nie może być kontynuowana z $ 30 + planuje już. Dlatego teraz 59,90 $ za BPL dla wszystkich, albo $ +64,90 Złoty Pakiet dla klientów ST . 5 $ więcej za o wiele więcej innych kanałów, które nie " naprawdę dać **** temat" . Zasady , to jest to wina przepisów . Efektem niektórych "inteligentnych facetów " uważamy, że mamy rozwiązanie , ale zepsuć wielki czas. Gdyby tylko nie mamy tych " mądrych ludzi ", a ich zasady cross- karetki ... Byłem na ADSL 15Mbps i $ 29,90 Jingxuan Combo , które obejmowały BPL . Ale przeniesieni do FEB i złoto po zrobieniu moje sum na podstawie zmienionych warunków .
Reply
#10

Więc kto im zasady , aby naładować $ +59,90 oglądać BPL ?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)