przerywany Connection
#1

Cześć! Mam połączenie Starhub Fibre i co kilka tygodni , nie będzie miał podobny problem z moim połączenia internetowego. Moje połączenie internetowe będzie jak się na krótką chwilę , a następnie przez dół na chwilę. Podoba się przez 30 sekund, a następnie w dół przez 30 sekundy.   I zazwyczaj go rozwiązać poprzez wywołanie Starhub i prosząc o "restart " moje połączenie i będzie działać jeszcze przez kilka tygodni przed wyjazdem znowu w dół .   Był kiedyś człowiek Starhub powiedział mi mój adres IP jest nie tak i " Ponowne uruchomienie " moje połączenie naprawił. Mój router jest ustawiony , aby wszystkie ustawienia z już serwer DHCP. Próbowałem już zwolnić i odnowić swój adres IP na stronie routera , mimo że adres IP nie zmieni się z tym. Jednak starałem bezpośrednie podłączenie do ONT , pomijając router i wydaje się działać ( nie potwierdzone , ale to działa dobrze przez jakieś kilka minut , że dzień próbowałem ) .     Czy ktoś ma podobny problem ze mną? Czy problem z moim boku lub backend Starhub za ?
Reply
#2

tanjiajun_34 napisał: Cześć! Mam połączenie Starhub Fibre i co kilka tygodni, nie będzie miał podobny problem z moim połączenia internetowego. Moje połączenie internetowe będzie jak się na krótką chwilę, a następnie przez dół na chwilę. Podoba się przez 30 sekund, a następnie w dół przez 30 sekundy. I zazwyczaj go rozwiązać poprzez wywołanie Starhub i prosząc o "restart" moje połączenie i będzie działać jeszcze przez kilka tygodni przed wyjazdem znowu w dół. Był kiedyś człowiek Starhub powiedział mi mój adres IP jest nie tak i "Ponowne uruchomienie" moje połączenie naprawił. Mój router jest ustawiony, aby wszystkie ustawienia z już serwer DHCP. Próbowałem już zwolnić i odnowić swój adres IP na stronie routera, mimo że adres IP nie zmieni się z tym. Jednak starałem bezpośrednie podłączenie do ONT, pomijając router i wydaje się działać (nie potwierdzone, ale to działa dobrze przez jakieś kilka minut, że dzień próbowałem). Czy ktoś ma podobny problem ze mną? Czy problem z moim boku lub backend Starhub za? Może być problem z routerem podczas kwerendy WAN DHCP. może trzeba regularnie zrestartować router, choć ..
Reply
#3

renfred89 napisał: Może być problem z routerem podczas kwerendy WAN DHCP. może trzeba regularnie zrestartować router, choć .. Robię z mojego routera dziennie, gdy śpię .
Reply
#4

oric1 napisał: @ Renfred89 , dzięki za wskazanie, że obecnie . Ja także miałem ten sam problem co OP niedawno. Korzystanie Asus AC87U z najnowszymi Merlin FW . Kiedy mój komputer jest podłączony bezpośrednio do ONT , nie ma problemu , ale po podłączeniu routera ONT , problem zaczyna się , przewodowy i bezprzewodowy dostęp do Internetu lub nie wszystko bardzo powoli. Musiał zresetować router kilka razy, aby uzyskać stabilne połączenie. Na początku myślałem, że to ruter ma problemu, dopóki nie przeczytałem Twój post , że problem jest spowodowany zapytania DHCP. Poszedłem więc , aby zrobić trochę badań i szansę na ten artykuł na stronie internetowej Asus : [ WAN ] Jak skonfigurować Internet Conne
Reply
#5

Użyłem kabla Starhub i błonnika przez 6 lat. Ani jedno zaburzenie oprócz masowego zaniku . Na włókno , używam routera Asus N66 . Przyjmowanie i gra była znakomita większość czasu. Mój router i ONT są włączony 24/7 . Rzadko trzeba je zresetować .
Reply
#6

Ten sam problem z moim routerem DLink 868L . Działa dobrze od dnia 1, przez około 2 lata, do około 2-3 tygodnie temu. Mając przerywany dc , a uzyskanie jakiś błąd o numerze DNS , gdy stanie się surfować . Jestem przekonany , że to kwestia routera , ponieważ wszystkie moje urządzenia (2 laptopy, telefony komórkowe 3 ) zostały naruszone. 1 ) Połączenie wydaje się bardziej stabilna , kiedy hardcode google DNS na routerze ( 8.8.4.4 , 8.8.8.8 ) Czy na v1.06 Firmware kiedy to się stało . Obniżona powrotem do v1.03 , a tym samym problemem . W środku dyskusji z DLINK dotyczących tego problemu . Jeśli nie można rozwiązać problemu , to może muszę kupić inny router zastąpić brzydko 868L
Reply
#7

DLink 868L nie dopuszcza możliwość zmiany częstotliwości zapytań DHCP
Reply
#8

Mam ten problem przed . Zadzwoniłem SH , będą prosić , aby przejść przez ten sam rutynowej kontroli nawet ty to zrobił wcześniej. Problem zgaśnie po kilku dniach . Wciąż zastanawiam się, czy SH rozwiązać problem lub cud nie stało.
Reply
#9

Mając dokładnie ten sam problem z Starhub . kierować działa tylko ONT . Router niepowodzeniem. Zmieniłem do ASUS. Teraz działa bez zarzutu
Reply
#10

zhang123 napisał: Mając dokładnie ten sam problem z Starhub . kierować działa tylko ONT . Router niepowodzeniem. Zmieniłem do ASUS. Teraz działa bez zarzutu Jaki model?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)