Cześć! Mam połączenie Starhub Fibre i co kilka tygodni , nie będzie miał podobny problem z moim połączenia internetowego. Moje połączenie internetowe będzie jak się na krótką chwilę , a następnie przez dół na chwilę. Podoba się przez 30 sekund, a następnie w dół przez 30 sekundy. I zazwyczaj go rozwiązać poprzez wywołanie Starhub i prosząc o "restart " moje połączenie i będzie działać jeszcze przez kilka tygodni przed wyjazdem znowu w dół . Był kiedyś człowiek Starhub powiedział mi mój adres IP jest nie tak i " Ponowne uruchomienie " moje połączenie naprawił. Mój router jest ustawiony , aby wszystkie ustawienia z już serwer DHCP. Próbowałem już zwolnić i odnowić swój adres IP na stronie routera , mimo że adres IP nie zmieni się z tym. Jednak starałem bezpośrednie podłączenie do ONT , pomijając router i wydaje się działać ( nie potwierdzone , ale to działa dobrze przez jakieś kilka minut , że dzień próbowałem ) . Czy ktoś ma podobny problem ze mną? Czy problem z moim boku lub backend Starhub za ?
przerywany Connection
renfred89 napisał: Może być problem z routerem podczas kwerendy WAN DHCP. może trzeba regularnie zrestartować router, choć .. Robię z mojego routera dziennie, gdy śpię .
Użyłem kabla Starhub i błonnika przez 6 lat. Ani jedno zaburzenie oprócz masowego zaniku . Na włókno , używam routera Asus N66 . Przyjmowanie i gra była znakomita większość czasu. Mój router i ONT są włączony 24/7 . Rzadko trzeba je zresetować .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)