TP-Link TL- WR702N Problem tryb repeater
#11

windwaver napisał: BTW, to wszelkie pracownicy TP-Link tutaj? Nikt nie wydaje się być czytanie wiadomości e-mail support się wydaje. TP-Link tutaj wsparcie prob będzie ArcticCheetah . Jego posty są tu bardzo pomocne szczególnie na rzeczy OpenWrt TP-Link . jak dla TP-Link wsparcia. są całkiem ok z moim małym doświadczeniu. został dabbling na jakimś nieobsługiwanym 4G klucza sprzętowego routera. nawet wysłać te firmware beta bezpośrednio do mnie, aby go wypróbować. masz spróbuj wsparcie TP-Link / contact me stronę? http://www.tp-link.com/en/support/contact/ te ich około 3-4 dni przed pierwszym odpowiedzi. potem była dość szybka.
Reply
#12

zuoom napisał: TP-Link tutaj wsparcie prob będzie ArcticCheetah . Jego posty są tu bardzo pomocne szczególnie na rzeczy OpenWrt TP-Link . jak dla TP-Link wsparcia. są całkiem ok z moim małym doświadczeniu. został dabbling na jakimś nieobsługiwanym 4G klucza sprzętowego routera. nawet wysłać te firmware beta bezpośrednio do mnie, aby go wypróbować. masz spróbuj wsparcie TP-Link / contact me stronę? E -mail Support - Witamy na stronie TP- LINK te ich około 3-4 dni przed pierwszym odpowiedzi. potem była dość szybka. Wa bro , nadal aktywna ...... próbowałeś trybu retransmisji na ten temat? Nadal rozłącza losowo leh
Reply
#13

windwaver napisał: Hmmm ....... I stracił kontakt Liao . Tak samo można ustawić SSID prawda? Nie ma opcji , aby nie nadawać SSID prawo ? Tak ustawiony Sam SSID, inny kanał , można ukryć SSID ar ..
Reply
#14

whaleshark87 napisał: Tak ustawiony Sam SSID, inny kanał , można ukryć SSID ar .. Got to pal ale będę jeszcze próbować kilka rund i sprawdzić, czy to naprawdę jest to problem w trybie repeatera . Ja nie kupiłby innego AP , czy znam ten problem przed ręką. Każdy skarżą się sprawa przed ?
Reply
#15

zuoom napisał: TP-Link tutaj wsparcie prob będzie ArcticCheetah . Jego posty są tu bardzo pomocne szczególnie na rzeczy OpenWrt TP-Link . jak dla TP-Link wsparcia. są całkiem ok z moim małym doświadczeniu. został dabbling na jakimś nieobsługiwanym 4G klucza sprzętowego routera. nawet wysłać te firmware beta bezpośrednio do mnie, aby go wypróbować. masz spróbuj wsparcie TP-Link / contact me stronę? E -mail Support - Witamy na stronie TP- LINK te ich około 3-4 dni przed pierwszym odpowiedzi. potem była dość szybka. To był tydzień wcześniej i nikt z TP-Link odpowiada mój e-mail . Zgadnij, jaki to będzie mój jedyny Urządzenie TP-Link
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)