WNDR3700 rozłączenie połączenia przewodowe przerywany
#1

ktoś doświadczyć tego wcześniej?   Wiem, że to nie problem, bo wszyscy ISP bezprzewodowej nadal podłączony do Internetu. to tylko przewodowej sieci LAN , która zostanie odłączona co kilka minut. to samo ponownie w ciągu kilku sekund . kiedy myśli odłączyć , nie mogę iść do routera strony.   inne rzeczy, zauważam , kiedy wyłączy się bezprzewodowo , problem zniknął ( lub minimalne ) . mniejsi klienci sieci bezprzewodowej , tym mniej częste rozłączanie połączenia przewodowego .   w logach routera , istnieją pewne dos logi ataku , ale nie wydaje się być problemem, ponieważ router zablokowane ataków DoS . ja dostać pełną parą , gdy jestem podłączony , a nie szybkości indeksowania , więc mało prawdopodobne, jego ataku DoS .   Słyszę jakieś ewentualne problemy są zasilacz nie wystarczająco stabilne . przeszedłem punkt zasilania , ale nie rozwiązany. czy istnieje możliwość jego adapter powoli braku ? adapter będzie przyczyną tego problemu ? tylko odłączenie połączeń przewodowych .
Reply
#2

aerosmiths napisał: ktoś doświadczyć tego wcześniej? Wiem, że to nie problem, bo wszyscy ISP bezprzewodowej nadal podłączony do Internetu. to tylko przewodowej sieci LAN, która zostanie odłączona co kilka minut. to samo ponownie w ciągu kilku sekund. kiedy myśli odłączyć, nie mogę iść do routera strony. inne rzeczy, zauważam, kiedy wyłączy się bezprzewodowo, problem zniknął (lub minimalne). mniejsi klienci sieci bezprzewodowej, tym mniej częste rozłączanie połączenia przewodowego. w logach routera, istnieją pewne dos logi ataku, ale nie wydaje się być problemem, ponieważ router zablokowane ataków DoS. ja dostać pełną parą, gdy jestem podłączony, a nie szybkości indeksowania, więc mało prawdopodobne, jego ataku DoS. Słyszę jakieś ewentualne problemy są zasilacz nie wystarczająco stabilne. przeszedłem punkt zasilania, ale nie rozwiązany. czy istnieje możliwość jego adapter powoli braku? adapter będzie przyczyną tego problemu? tylko odłączenie połączeń przewodowych. Używasz ST? Moja rodzina posiadające również ten sam problem. Spójrz jak to jest wina ST.
Reply
#3

Henry Ng napisał: Używasz ST ? Moja rodzina posiadające również ten sam problem. Spójrz jak to jest wina ST . no i przy użyciu włókna MR . Tak jak mówiłem, mój problem nie jest na pewno po stronie dostawcy Internetu .
Reply
#4

twardy reset routera , a następnie ponownie skonfigurować wszystko jeszcze raz zobaczyć, jak .
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)