Dostęp do routera do domu z zewnątrz - jest to możliwe
#1

Jestem nowicjuszem w sieci i właśnie dostał Synology NAS w zeszłym miesiącu , i jestem odkrywania w jaki sposób mogę korzystać z moich urządzeń. Jestem poszukujących opinie na temat tego, czy są one możliwe. Jestem na Myrepublic .   Czy jest możliwe   1. Dostęp mój konfiguracji routera spoza mojej domowej sieci LAN ? (Czyli przez internet z zewnątrz) - muszę statycznego IP tego czy mogę zrobić to z regularnym planem ?   2. Jestem zainteresowany wykorzystaniem niektórych android aplikacje typu klient Asus Download Manager kontrolować pobieranie plików umieszczonych na pamięci USB podłączonych do routera , ale wydaje się, że aplikacje podłączyć tylko 192.168.1.1 , który moim zdaniem będzie działać tylko wtedy, gdy mój telefon jest podłączony do mojego domowego routera . Nie sądzę, że to będzie działać , gdy próbuję uzyskać dostęp mój domowy router zdalnie , na przykład z mojej pracy.   3. Mogę map moją pamięć NAS do folderu w Eksploratorze Windows - bez statycznego IP? Chcę po prostu zobaczyć go jako dodatkowy dysk w Eksploratorze Windows .
Reply
#2

1. Tak, niektóre Router pozwala włączyć tą opcje. Nie ma potrzeby statyczne IP może również . 2. Nie stosując produkt , więc nie mam pojęcia. 3. To znaczy, że mapowanie dysku na zewnątrz lub gdy jesteś w domu? Myślę, że najlepiej jest statyczny IP innego powinno być możliwe do mapowania za pomocą hosta .
Reply
#3