Witam chciałbym zasięgnąć eksperci doradzają , I były przerywany łączność dzięki czemu Internet działa na 30 sekund , a następnie nie ma połączenia na 30 sekund i powtarza ostatnio . To zdarzyło się kilka razy , a sprawa jest zazwyczaj rozwiązany poprzez Starhub "Push " , czy coś do adresu IP przypisany . Jednak im zaczynają patrzeć na możliwości ze względu na mojego routera będącego starzenie Asus N56U . Jej były ze mną przez prawie 5 lat i zastanawiam się, czy to jest przyczyną problemów .
Przerywany łączność ze względu na starym routerze?
spróbuj zresetować i ponownie uruchamiając zarówno ONT oraz router i zobaczyć?
Już zrobione Próbowałem też cokolwiek cmd szybkie działania i offing zarówno ont i routera na godzinę i nadal utrzymywać. Jest w porządku , jeśli wrócę 24 godziny później , choć
ReinhartX napisał: Już zrobione Próbowałem też cokolwiek cmd szybkie działania i offing zarówno ont i routera na godzinę i nadal utrzymywać. Jest w porządku , jeśli wrócę 24 godziny później , choć może jej router . u można próbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć?
ZrE0_Cha0s napisał: może jej router . u można próbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć? trudno wybrać tę metodę , jak powiedzmy, że dziś mam przerywany połączenia ale jutro będzie dobrze. I to występuje losowo ... jak ja może mieć ten problem kilka dni później przez miesiąc lub dłużej. Tak czy inaczej wbijam na stronach Starhub i wydaje się być częstym problemem
Może ciepła związane problem? Cios wentylator na routerze i zasilacza sieciowego.
Miałem sporadyczne rozłączenia w przeszłości z Starfug , w końcu to był w dół do swojego routera bzdura dlink . Więc po pierwsze trzeba wykluczyć , że nie jest pewne problemy, które pochodzą z Starfug . Myślę, że jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, aby zastąpić swojego Asus z czymś innym i sprawdzić, czy problem nadal występuje . Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego dnia rano a dokładniej po 3-5 rano w godzinach porannych ? Następny dzień rozruchu urządzenia , wszystko wraca do normy ? Jeśli nie można uzyskać router zapasowy przetestować , a potem po prostu poprosić Starfug wysłać technika dół. Ale nie przypiąć swoje nadzieje na swoich techników , prawie wszystkie z nich nie wie nic więcej niż podstawowe Rozwiązywanie problemów. Miałem ponad 6 miesięcy w tej samej sprawie i skończyło się go rozwiązać sam.
Router to już 5 lat . Myślę, że jest to logiczne założenie, by sądzić, że router ustępuje . Zawsze można podłączyć kabel LAN bezpośrednio do routera i monitorować połączenie internetowe. chipset WiFi może rozbić łatwo w porównaniu do chipsetu LAN. Alternatywnie, pożyczyć lub kupić tani router, aby wypróbować.
wraca do normy w następnym dniu . Zgadnij chory spróbować bezpośrednio do ONT jeśli kiedykolwiek się powtórzy = /
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)