Alphonse napisał: Teraz zbieżne powiedzieć, dysk twardy nie pod nimi. I wracając do sklepu w celu dokonania wymiany , ponieważ dają mi zbieżną kartę gwarancyjną , kiedy nie . Cześć, Jak wspomniano w poprzednim mailu do ciebie ; Twój dysk nie podlega dystrybucji konwergentne Systems . Dbać , aby powiedzieć nam, które sklep dał ci źle Karta gwarancyjna ? *** *** Ian
Hitachi Hard Disk Gwarancja
Poszliśmy z powrotem do sprzedawcy i są powołując mnie do zbieżne. W 2 dysk twardy są potwierdzone przez Singapurze jak stwierdzono w ryzach gwarancyjnym Hitachi pod Singapurze. W każdym razie , będę tym , że sprzedawca i szyldu w mailu . będę potrzebował potwierdzenia od konwergentnych , że dysk twardy 2 nie jest z wami i będę wnieść sprawę z powrotem do sprzedawcy. Jako sklep nie jest jeden z tych problemów , w sklepie Sim Lim Square , jestem cierpliwy w radzeniu sobie z tym problemem , jak kupiłem wiele dysków twardych przez lata od nich i jest to jedyny przypadek odosobniony . Nie wiem, gdzie w łańcuchu dostaw , która była źle powodować ten problem . Ale będę doradzać ludziom , aby sprawdzić ich gwarancji bez względu na markę twardym kupić , aby zapewnić , że są one coraz prawidłowego okresu gwarancji.
Podobnie jak informacja dla all.This odpowiedź Hitachi na temat gwarancji , które myślę, że nikt nie wiedział o . " HGST będzie jedynie dodatkową gwarancję , jeśli zakup dysków w ciągu 3-5 miesięcy od daty wysyłki . W twoim przypadku , data Statek był marzec 2012, Hitachi , tak nie jest w stanie dać dodatkowe 11 miesięcy gwarancji. " Więc nawet jeśli kupisz Hitachi dysk twardy , który jest do 5 miesięcy od daty dostawy , są w stanie zrezygnować z dodatkową 11 miesięczną gwarancją z wygasłym terminem na ich stronie internetowej czeku gwarancyjnym , o ile otrzymał fakturę .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)