StarHub Fibre opłaty odłączania od Internetu po umowie 24 miesięcy
#11

Myślę, że w dzisiejszych czasach ISP zmienił opłatę odłączenia do opłaty rejestracyjnej . Zasadniczo różnica jest albo płacisz po zalogowaniu się lub po rozwiązaniu umowy.
Reply
#12

chocoblitz napisał: Myślę, że w dzisiejszych czasach ISP zmienił opłatę odłączenia do opłaty rejestracyjnej . Zasadniczo różnica jest albo płacisz po zalogowaniu się lub po rozwiązaniu umowy. Już zapłacić opłatę aktywacyjną przed zarejestrowaniem się .. den po 2year umowy nadal trzeba zapłacić inną opłatą "Disconnect prowizja " Tak .. to klient musiał ponieść w sumie dwa rodzaje opłat .. SO SAD Nie można IDA zrobić latków do ochrony konsument nas ??? Tak wiele ukrytych opłat .. i jesteśmy na utratę końca
Reply
#13

angelcaiyuan napisał: Tak samo M1 i SingTel Mają ten sam podobny chores..in zamówieniu ?? Czy Pozostałe ISP również ładowarka odłączenie Opłata za na włókno szerokopasmowych ?? Czyjegoś może pomóc ??? Jest podobny wątek dotyczący M1 jakiś czas temu : Opłata rozwiązanie M1 Fibre
Reply
#14

angelcaiyuan napisał: ktoś wie dlaczego Starhub ma tego rodzaju nie etycznych ładowarką / opłat od klienta już spełnia / wypełniony kontrakt 24 miesięcy ??? Ostatnio odłączony mój Starhub MaxInfinity i powrócić pole ONT z powrotem do sklepu , a ja Starhub był szok zostać obciążony opłatą w wysokości 30 $ rozłączeniu , gdy 24 miesięcy okres trwania umowy jest zakończona. Od kiedy StarHub które wprowadzają opłaty za 30 $ za rozłączeniem , gdy klient już spełniają wymagane 24 miesięcy umowy ??? , A jego nie jest wymieniona w moim kontrakcie . I poszukać opłat w witrynie Starhub oraz w umowie , ale nie mógł znaleźć takie prace ??? 2 lata temu po odłączeniu maxonline , nie było takiej opłaty rozłączyć ??? od kiedy Starhub wprowadzenie takiej opłaty i klienta nie są podawane do wiadomości , w jaki sposób mogą ???? Tak, jest opłata rozwiązanie dla wszystkich usług światłowodowych i nie jest wypłacana telekomunikacyjnym . Jednak nie ma takiej opłaty za usługi telewizji kablowej , to samo dotyczy ADSL.
Reply
#15

Przynajmniej TS może wziąć serce , że umowa jest skończona. Gratulacje do końca swojej koszmar z tym fast zielonej ISP.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)