Dylemat Newbie
#1

Szanowni wszystkich,   Mam recontracted z SingTel do 200Mbps włókien dwóch lat planu , który pochodzi z Aztech FG7003GRV (AC ) routera. Router jest umieszczone w moim salonie . W moim pulpicie , który jest w mojej sypialni nie posiada bezprzewodową kartę sieciową, to muszę kupić jeden . Pójdę na PCIe lub USB ? Słyszałem, że PCIe jest bardziej stabilny niż USB . Czy to prawda? Jednak gdybym uaktualnienie , nie będzie mógł korzystać z PCIe od USB jest nadal najczęściej stosowanym interfejsem we wszystkich komputerów stacjonarnych , laptopów itd. Myślę o zakupie ASUS PCE- N53 Wireless N600 Dual Band N PCI-E . Czy mój pulpit móc odbierać sygnał z routera ? Czy muszę mieć drugiego routera ?   Czy ktoś może mi doradzić proszę jak jestem nowy w błonnik ?
Reply
#2

boonboon napisał: Szanowni wszystkich, Mam recontracted z SingTel do 200Mbps włókien dwóch lat planu , który pochodzi z Aztech FG7003GRV (AC ) routera. Router jest umieszczone w moim salonie . W moim pulpicie , który jest w mojej sypialni nie posiada bezprzewodową kartę sieciową, to muszę kupić jeden . Pójdę na PCIe lub USB ? Słyszałem, że PCIe jest bardziej stabilny niż USB . Czy to prawda? Jednak gdybym uaktualnienie , nie będzie mógł korzystać z PCIe od USB jest nadal najczęściej stosowanym interfejsem we wszystkich komputerów stacjonarnych , laptopów itd. Myślę o zakupie ASUS PCE- N53 Wireless N600 Dual Band N PCI-E . Czy mój pulpit móc odbierać sygnał z routera ? Czy muszę mieć drugiego routera ? Czy ktoś może mi doradzić proszę jak jestem nowy w błonnik ? ST może zrobić kabel dla u. Telewizja jest najlepszym rozwiązaniem.
Reply
#3

Henry Ng napisał: ST może zrobić kabel dla u. Telewizja jest najlepszym rozwiązaniem. Ale $ 80,25 koszty okablowania jest zbyt wysoka. Wolę zamiast WIFI .
Reply
#4

Wystarczy kupić usb dwuzakresowy adapter sieci bezprzewodowej.
Reply
#5

Przed zakupem można sprawdzić Ci zasięg WiFi w sypialni jest OK. Jeśli OK , a następnie przejdź do zakupu adaptera USB.
Reply