[ Proszę o pomoc ] Nie można połączyć się przez wifi , ale w stanie połączyć
#1

Jestem obecnie na SingNet włókna 100Mbps planu szerokopasmowego. Przez kilka tygodni wszystko poszło dobrze i po tym, że nie mogę połączyć się z routerem za pośrednictwem sieci bezprzewodowej, ale mogę to zrobić poprzez podłączenie kabla. Router jest jakiś ruter PACE.   Zadzwoniłem wsparcia SingNet do rozwiązywania problemów i udało się uzyskać technikiem zejść do mojego house.The Technik powiedział mój router jest zepsuty, więc zmienił nowego dla mnie. Mój router teraz jest routerem 2WIRE.   Wszystko poszło dobrze raz na kilka dni, aż sam problem się powtórzy na nowym routerze 2Wire. Nie mogę połączyć się z routerem za pośrednictwem połączenia bezprzewodowego, ale nie ma w ogóle problem z połączeniem kablowym. Zadzwoniłem ponownie wsparcia i rozwiązywania problemów agian próbowali bez skutku. Wreszcie wsparcie powiedzieć dostanie technik dół do mojego domu 2 raz.   Czy mój ruter naprawdę problem? Jak to jest, że zarówno router PACE i router 2WIRE oba mają ten sam problem (nie można połączyć się przez wifi ale można podłączyć za pomocą kabla) ?? Tak więc przypadkiem, że oba routerem mają takie same objawy? Czy może być inne wyjaśnienia tego zjawiska?     Przepraszamy za ścianą tekstu i Dziękuję za przeczytanie. Jestem naprawdę fustrated teraz haiz ...
Reply
#2

Czy wszystkie urządzenia Wi-Fi nie może połączyć się z routerem ? Czy tylko jedno z urządzeń ?
Reply
#3

Solo Defiance napisał: Czy wszystkie urządzenia Wi-Fi nie może połączyć się z routerem ? Czy tylko jedno z urządzeń ? Wszystkie urządzenia WiFi nie są w stanie się połączyć. Te urządzenia to 2 laptopy, karty sieciowe 1 USB i 1 iPhone 4S . I to się dzieje z obu moich modemów.
Reply
#4

Czasami pech . A może Twoim miejscu sygnał nie tak dobre ?
Reply
#5

Wyklucza to jedno urządzenie działające w górę. Jak solidghost wspomniał , to może być skrajne pecha , że miałeś dwa uszkodzone routery w jednym rzędzie . SingNet powinny oferować zmiany routera i powinno to rozwiązać to .
Reply
#6

solidghost napisał: Czasami pech . A może Twoim miejscu sygnał nie tak dobre ? Router jest w moim salonie , mój laptop jest w mojej sypialni, która wynosi ok. 3 ~ 4m od routera. Solo Defiance napisał: Wyklucza to jedno urządzenie działające w górę. Jak solidghost wspomniał , to może być skrajne pecha , że miałeś dwa uszkodzone routery w jednym rzędzie . SingNet powinny oferować zmiany routera i powinno to rozwiązać to . Mam nadzieję, że tak > . <
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)