Bezprzewodowa bramka mieszkaniowa CISCO DPC3925 z EDVA
#1

Po prostu używam tego DCP 3925 z StarHub przez kilka dni i zauważ, że mam problem podczas pracy w środowisku WiFi. Stan połączenia jest wyświetlany, ale nie ma wczytywanej lub zawieszanej strony na aktualnej stronie internetowej, dopóki nie odłączy się od mojego identyfikatora SSID i nie połączy się z nim. Dzieje się tak, jak co 30-45 minut i nie tylko 1 PC, ale przede wszystkim komputer (4 laptopa) w naszym domu. Bramka działa dobrze, gdy łączę się z kablem Ethernet, nie ma problemu.   Czy macie przed sobą podobny problem? Wszelkie środki zaradcze lub porady, aby rozwiązać ten problem?
Reply
#2

Nigdy nie korzystałem z jego sieci bezprzewodowej od pierwszego dnia, ustawiłem go w tryb bridge i podłączam do niego swój własny router. Od tego czasu działa bez problemu.
Reply
#3

whaleshark87 napisał: Nigdy nie korzystałem z jego sieci bezprzewodowej od pierwszego dnia, ustawiłem go w tryb bridge i podłączam do niego swój własny router. Od tego czasu działa bez problemu. Dzięki mam WRT54G, z którego korzystałem ostatnio. Może spróbuję z tym i zobaczę ... Ale jeśli będę mógł korzystać z wbudowanego routera, będzie lepiej
Reply
#4

Wszystko w jednym ma zwykle słabe połączenie bezprzewodowe.
Reply
#5

whaleshark87 napisał: Wszystko w jednym ma zwykle słabe połączenie bezprzewodowe. Dzięki ... Obecnie używasz b
Reply
#6

santa74 napisał: Dzięki ... Obecnie używasz b
Reply
#7

Starhub wymienia się z innym nowym. Użyj go przez około pół dnia i (dotknij drewna) do tej pory nie ma problemu. Mam nadzieję, że będzie dobrze ...
Reply
#8

Cześć, chłopaki, przepraszam, że przeciągam ten temat, ale mam podobny problem jak TS. Mam zestaw DCP3925 na 1. piętrze, ale urządzenia na 2. piętrze nie mogą ładować stron internetowych, a czasami nawet nie mogą się połączyć. zdaję sobie sprawę, że może to być spowodowane położeniem routera, ale czy słaby sygnał może zostać poprawiony, jeśli kupię inny samodzielny router i wykorzystam DCP jako most? Czy repeater WiFi rozwiąże ten problem?
Reply
#9

whaleshark87 napisał: Nigdy nie korzystałem z jego sieci bezprzewodowej od pierwszego dnia, ustawiłem go w tryb bridge i podłączam do niego swój własny router. Od tego czasu działa bez problemu. Tryb Bridge? wpłynie to na linię telefoniczną? thks
Reply
#10

Ah, K, z.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)