Roszczenia z tytułu gwarancji reklamowej
#11

XxGaiaxX napisał: Zgaduję, że prawdopodobnie sprowadziłbym cały zestaw. Chociaż jest trochę ciężki, ponieważ ma subwoofer. Nie mam pojęcia, jak działa wymiana Kreatywna od 1 do 1, więc domyślam się, że wszystko sprowadzę. Czy naprawdę dają nam nowy zestaw do wymiany? A może po prostu odświeżony zestaw? Dziękuję wszystkim za radę. Moje doświadczenie było zupełnie nowym zestawem. Miejsce to także ich showroom z produktami, które sprzedaje, więc dla mnie facet wziął jeden z obszaru sprzedaży. Zamknięte, głośnik, wszystko miało plastikową naklejkę ochronną i owinięte. Przewiązane kable można zobaczyć nietknięte. Myślę, że to naprawdę zależy od twojej wizyty i czy aktualizują się po swojej stronie. U można wyjaśnić i poprosić na miejscu.
Reply
#12

XxGaiaxX napisał: Zgaduję, że prawdopodobnie sprowadziłbym cały zestaw. Chociaż jest trochę ciężki, ponieważ ma subwoofer. Nie mam pojęcia, jak działa wymiana Kreatywna od 1 do 1, więc domyślam się, że wszystko sprowadzę. Czy naprawdę dają nam nowy zestaw do wymiany? A może po prostu odświeżony zestaw? Dziękuję wszystkim za radę. Mój również ma problem z oświetleniem, czekam z kreatywnością, a także biorę krótki film z problemem, gdy sugestia, którą podadzą, nie działa, dostarczy mi formularza rma. Po prostu wydrukuję i sprowadzam wszystko na wymianę
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)