Cześć Guy, szukał tutaj, ale wygląda na to, że nie napotkano żadnych ciał ani opinii na ten temat. Wciąż mam plan MOL Basic 3mbps. Poniżej znajdują się moje specyfikacje systemowe: Wygraj 7 router MOL 3mbps Motorola SB5101 Modem ESR9850. Problem: Napotkasz sporadycznie przerwane połączenie z Internetem, utracone połączenie nie dzieje się tak często, jak 4-5 godzin. Kiedy sprawdzam modem, widać, że dioda "Online" miga, a diody "aktywności komputera" są WYŁĄCZONE. W normalnych warunkach dioda "Online" powinna być zawsze "włączona", dioda "aktywność komputera" powinna być zawsze w trybie migania. Google i i to jest to, co mam i próbuję od teraz: Kilka wskazówek: 1. zawsze używaj statycznego adresu IP. 2. nie używaj serwera NAS do folderów pocztowych lub plików pst, używaj NAS do tworzenia kopii zapasowych te. 3. we właściwościach karty sieciowej win7 odznacz IP6 i odinstaluj QoS. 4. w Usługach wyłącz usługę IP Helper. Próbuję # 3 i # 4 od teraz monitoruję, czy problem nadal występuje. Btw, mam kamerę IP i mój router został ustawiony na przekazywanie portów. Jakikolwiek wskaźnik i komentarze eksperta?
Problem z przerywanym łączeniem ...
luei74 napisał: Cześć Guy, szukał tutaj, ale wygląda na to, że nie napotkano żadnych ciał ani opinii na ten temat. Wciąż mam plan MOL Basic 3mbps. Poniżej znajdują się moje specyfikacje systemowe: Wygraj 7 router MOL 3mbps Motorola SB5101 Modem ESR9850. Problem: Napotkasz sporadycznie przerwane połączenie z Internetem, utracone połączenie nie dzieje się tak często, jak 4-5 godzin. Kiedy sprawdzam modem, widać, że dioda "Online" miga, a diody "aktywności komputera" są WYŁĄCZONE. W normalnych warunkach dioda "Online" powinna być zawsze "włączona", dioda "aktywność komputera" powinna być zawsze w trybie migania. Google i i to jest to, co mam i próbuję od teraz: Kilka wskazówek: 1. zawsze używaj statycznego adresu IP. 2. nie używaj serwera NAS do folderów pocztowych lub plików pst, używaj NAS do tworzenia kopii zapasowych te. 3. we właściwościach karty sieciowej win7 odznacz IP6 i odinstaluj QoS. 4. w Usługach wyłącz usługę IP Helper. Próbuję # 3 i # 4 od teraz monitoruję, czy problem nadal występuje. Btw, mam kamerę IP i mój router został ustawiony na przekazywanie portów. Jakikolwiek wskaźnik i komentarze eksperta? Wygląda jak modem
Czy z powodu zasilacza należy całkowicie odciąć zasilanie?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)